عکسی از آزاده نامداری در ۱۴ سال قبل

کد خبر: 1057809

گفتگویی از آزاده نامداری در یکی از شماره های بهار سال ۱۳۸۶ مجله خانواده سبز به چاپ رسید.

عکسی از آزاده نامداری در ۱۴ سال قبل
مجله آشپزی خانواده سبز یکی از رسانه های مشهور دهه ۸۰ شمسی در حوزه لایف استایل اجتماعی و فرهنگی بود که در هر شماره به سراغ برخی چهره های شناخته شده در عرصه های مختلف رفته و سوالاتی درباره خانه داری و آشپزی از آنها می پرسید.

گفتگویی از آزاده نامداری در یکی از شماره های بهار سال ۱۳۸۶ این مجله به چاپ رسید که با هم بخش هایی از آن را مرور می کنیم.

-مادرم تمامی کارهای خانه را خودش انجام می‌‌دهد و هیچ‌گونه مسئولیتی را به من نداده است ولی در مجموع خیلی کار آشپزی را دوست دارم و فکر می‌‌کنم اگر بخواهم آن را انجام دهم از عهده آن برمی‌آیم.

- شدیداً اهل غذاهای سنتی هستم و اصلاً غذاهای امروزی مثل لازانیا و پیتزا را دوست ندارم و به صورت تنوعی از غذاهای جدید استفاده می‌‌کنم. خیلی اهل برنج خوردن هستم و غذای مورد علاقه من خورش فسنجان و مرصع‌پلو است.

 آزاده نامداری

- یک‌بار خیلی وقت پیش‌ها که مدرسه می‌‌رفتم در خانه تنها بودم و خواستم کاری انجام داده باشم.می‌‌خواستم پلو درست کنم ولی نمی‌‌دانستم که باید داخل آن آب بریزم و همین‌طوری برنج را در دیگ ریختم و در آن را گذاشتم، نتیجه کار یک چیز عجیبی شد و کاملاً سوخت.

- دوست دارم در آینده به عنوان تحلیل‌گر فوتبال به فعالیت بپردازم.

- آشپزی فقط کار خانم‌ها نیست و در زندگی مشترک برای این‌که دو نفر بتوانند در کنار هم موفق باشند باید رعایت حال یکدیگر را بکنند و به نظر من همه چیز بستگی به حس و حال آدم‌ها دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها