شگرد عجیب راننده برای قاچاق الکل! +عکس

کد خبر: 1058219

راننده هندی که با شگردی عجیب قصد قاچاق الکل را داشت توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

شگرد عجیب راننده برای قاچاق الکل! +عکس

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که شگرد یک راننده هندوستانی برای قاچاق مشروبات الکلی را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ در این کشور تبدیل شده است. ماموران پلیس محلی در منطقه‌ای در این کشور پس از مظنون شدن به یک راننده وانت او را متوقف و اقدام به بررسی خودرو کردند. ماموران پلیس در هنگام بررسی خودرو متوجه کفه‌ای شدند که در زیر کف اصلی وانت به شکلی ماهرانه ایجاد شده بود. آن‌ها پس از بررسی بیشتر، تعداد زیادی بطری مشروبات الکلی را در زیر کف خودرو پیدا کردند.

ویدئوی منتشر شده لحظه‌ای را که  ماموران پلیس بطری‌‌های مشروبات الکلی را در این خودرو پیدا می‌کنند، نشان می‌دهد. این ویدئو توسط «آناند ماهیندرا»، یک فعال محلی شبکه‌های اجتماعی در توئیتر منتشر شد. آقای ماهیندرا در شرح این ویدئو نوشت: «هوش شیطانی! من به شما قول می‌دهم این نوع نوآوری بخشی از طراحی تیم توسعه محصولات خودروسازی ما نبوده و نخواهد بود.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از هزار بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران محلی در هند نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بسیار هوشمندانه بود،‌ ای کاش این مرد نبوغ خود را برای یک کار مفید و قانونی به کار می‌گرفت.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها