انفجار ماشین لباسشویی باعث وحشت زن خانه دار شد!+تصاویر

کد خبر: 1058719

انفجار ناگهانی ماشین لباسشویی موجب وحشت زن اسکاتلندی شد.

انفجار ماشین لباسشویی باعث وحشت زن خانه دار شد!+تصاویر

 باشگاه خبرنگاران: یک زن خانه دار اسکاتلندی که ماشین لباسشویی خود را برای شستن لباس روشن کرده بود نمی‌دانست چه اتفاقی انتظارش را می‌کشد. «لورا بیریل»، اهل گلاسکو دقایقی پس از روشن کردن ماشین لباسشویی، با شنیدن صدای وحشتناک انفجار دچار ترس و وحشت شد. این زن پس از مراجعه به آشپزخانه با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد. خانم بیریل در حالی با دود در هوای آشپزخانه خود مواجه شد که بخشی از آشپزخانه او نیز دچار خسارت شده بود.

بیریل با تهیه تصاویری از این حادثه آن را به منظور هشدار به شهروندان در فیسبوک خود منتشر کرد. تصاویر منتشر شده در حالی که خسارت زیادی به ماشین لباسشویی وی وارد شده نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده قطعات ماشین لباسشویی که به دچار خسارت زیادی شده اند دیده می‌شوند. بنا به گفته خانم بیریل ماشین لباسشویی در مرحله خشک کردن لباس بود که ناگهان دچار انفجار شد. این حادثه خسارت جانی نداشت.

خانم بیریل با انتشار این تصاویر در فیسبوک خود نوشت: «من اغلب شنیده ام که هنگامی که ماشین لباسشویی را روشن می‌کنید خانه را ترک نکید. خوشحالم که امروز زمانی که در خانه حضور داشتم این اتفاق رخ داد.»

این پست بیریل پس از انتشار حدود ۵۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد و صد‌ها کامنت دریافت کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آه، خدای من، واقعا وحشتناک است. خوشحالم که به این زن آسیبی وارد نشده است.»

viWOAGzx8UhS

QbqELY0Fn6tQ

EX2MQsWrG30M

u0ghrGONRDEN

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها