زندانی شدن عجیب صاحبخانه توسط مستاجر! +فیلم

کد خبر: 1060651

مستاجری که از پرداخت کرایه خانه خود خودداری می‌کرد در اقدامی عجیب صاحبخانه را در خانه‌اش زندانی کرد.

زندانی شدن عجیب صاحبخانه توسط مستاجر! +فیلم

 باشگاه خبرنگاران: شاید تابه‌حال خبر‌های زیادی از سوءرفتار متقابل مستاجران و صاحبخانه‌ها با یکدیگر را شنیده باشید. از بی مسئولیتی مستاجران در وارد کردن آسیب به ساختمان گرفته تا افزایش خارج از عرف کرایه خانه و تهدید به بیرون انداختن توسط صاحبخانه‌ها. اما شاید با شنیدن خبر زندانی کردن صاحبخانه توسط مستاجری که از پرداخت اجاره خانه خودداری می‌کرد کمی متعجب شوید.

در این اتفاق که در یکی از کشور‌های شرق آسیا رخ داد مستاجر که از پرداخت کرایه خانه ۳ ماهه خود خودداری می‌کرد اقدام به زندانی کردن صاحبخانه در خانه اش کرد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده زن صاحبخانه را در حال تعریف کردن داستان زندانی شدن خود در داخل خانه برای ماموران آتشنشانی نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن که در پشت میله‌های فلزی حفاظ درب ورودی خانه گرفتار شده دیده می‌شود.

بنا به این ویدئو این زن به ماموران آتشنشانی گفت که او صاحب واقعی این خانه است و یکی از اتاق‌های خود را به فرد دیگری اجاره داده بود. اما از آنجا که مستاجر از پرداخت ۳ ماه کرایه خانه خود امتناع می‌کرد او مجبور به تعویض قفل درب ورودی شد. اما در کمال تعجب در روز بعد هنگامی که قصد خروج از خانه را داشت ناگهان متوجه شد که حفاظ درب ورودی خانه توسط مستاجر قفل شده و او در خانه گرفتار شده است. به همین دلیل این زن با آتشنشانی تماس و درخواست کمک کرد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از رفتار بی رحمانه مستاجر در قبال صاحبخانه اش شوکه شدند.

 

حجم ویدیو: 1.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها