پدر زیرک، جان فرزندش را نجات داد +فیلم

کد خبر: 1061417

پدر هوشیار با دیدن خودرویی که از کنترل راننده خارج شده بود با واکنش به موقع جان فرزندش را نجات داد.

پدر زیرک، جان فرزندش را نجات داد +فیلم

 باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش مناسب و به موقع یک پدر هوشیار در نجات جان فرزندش را به تصویر می‌کشد. این مرد که هویتش مشخص نشده در مقابل فروشگاهی در روسیه به همراه پسر چهارساله‌اش ایستاده بود که با دیدن یک خودروی از کنترل خارج شده که به سمت آن‌ها در حرکت بود بلافاصله وارد عمل شد. این حادثه در تاریخ ۱۴ آوریل و در یکی از خیابان‌های شهر سن پترزبورگ رخ داد.

در ابتدای این ویدئو این مرد به همراه پسرش در حالی که در مقابل یک فروشگاه ایستاده‌اند دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود لحظاتی بعد یک خودرو با خارج شدن کنترل آن از دست راننده با سرعتی بسیار زیاد به عقب و به سمت این مرد و فرزندش حرکت می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد با دیدن خودرو بلافاصله پسرش را گرفته و او را از مقابل خودرو کنار می‌کشد. لحظاتی بعد خودرو با شدت زیادی به درب ورودی فروشگاه برخورد کرده و متوقف می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب تاکنون هزاران بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری عکس العمل به موقع و سریع این مرد را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «پدر کارت عالی بود.» کاربر دیگر در کامنت دیگری نوشت: «این دقیقا همانی چیزی است که بودن در بدترین مکان در بدترین زمان ممکن گفته می‌شود.»

 

حجم ویدیو: 3.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها