تصویری قدیمی از رهبری در حرم حضرت معصومه (س)

کد خبر: 1073042

صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصویری قدیمی از ایشان را به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر منتشر کرد.

تصویری قدیمی از رهبری در حرم حضرت معصومه (س)

باشگاه خبرنگاران جوان: در تقویم ایران ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز تکریم و بزرگداشت مقام دختران در نظر گرفته شده است و اقشار مختلف با برگزاری مراسم و جشن‌ها ارادت خودشان را نسبت به خاندان عصمت و طهارت نشان می‌دهند. همچنین در این روز عزیز و گرامی خانواده‌های ایرانی به خاطر وجود دختران که سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند و منشا اتفاقات بزرگ و مهمی در جهان اسلام بوده اند به روش‌های مختلفی از آن‌ها قدر دانی می‌کنند.

این بانوی بزرگ جهان اسلام ویژگی‌های اخلاقی ممتاز و برجسته‌ای داشته اند که شخصیت‌های مختلف در دنیا نیز بار‌ها در سخنرانی‌هایشان به آن اشاره کرده اند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره به دختران و بانوان توصیه کرده اند که حضرت معصومه(س) را به عنوان الگوی خود در تمام جنبه‌های زندگی قرار داده و زندگی این بانوی برجسته را مطالعه کنند.

صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت کریمه اهل بیت (ع) و بزرگداشت ر وز دختر، تصویری قدیمی در سال ۱۳۷۱ از ایشان را که به زیارت حرم حضرت معصومه (س) رفته اند، منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

"ما باید از حضرت معصومه علیها‌السلام، بیشتر استفاده کنیم. ایشان امامزاده بلافصل است. دختر امام، خواهر امام، عمه امام، خیلی عظمت دارد.

در زیارت نامه ایشان آمده:

ای فاطمه معصومه!

تو برای ورود من به بهشت شفاعت کن،

چون نزد خدا دارای شأن و مقام بزرگی هستی."

رهبر انقلاب

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها