نامه ۱۰۰ متری جوان بیکار به آقای نخست وزیر + تصاویر

کد خبر: 1073266

جوان تونسی تازه بیکار شده در اعتراض به وضع و مشکلات خود نامه‌ای ۱۰۰ متری به نخست وزیر کشورش نوشت و گلایه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کرد.

نامه ۱۰۰ متری جوان بیکار به آقای نخست وزیر + تصاویر

باشگاه خبرنگاران : به نقل از الوطن تونس، ابراهیم الدیداوی، جوان تونسی از شهر المتلوی در استان قفصه، جنوب غربی تونس برای جلب توجه به او و اعضای خانواده اش که از بیکاری رنج می‌برند، راهی پیدا نکرد لذا پیامی به هشام المشیشی، نخست وزیر تونس نوشت و برای پیدا کردن راه حلی در این خصوص ابراز امیدواری کرد.

به گزارش رسانه‌های محلی و اخبار منتشر شده، الدیداوی نامه‌ای به طول ۱۰۰ متر و شامل ۳۶۰ صفحه نوشت و پیام خود را به چهار محور تقسیم کرد که در آن‌ها موقعیت خود را برای نخست وزیر توضیح داد.

جوان بیکار تونسی

نخستین محور او به گفتگو درباره گواهینامه‌ها و تجربیات علمی و تلاش‌هایی که برای کار در بسیاری از موسسات انجام داده، اختصاص یافت. این جوان در محور دوم تحت عنوان آزادی، بر  تلاش هایش برای رسیدن به حقش، تأکید کرد.

او در مورد محور سوم که همان محور عزت است از رنج خانواده خود از بیکاری و مشکلات زندگی ناشی از آن که حافظ شأن آن‌ها نبود، سخن گفت.

این جوان بیکار تونسی در محور چهارم و آخر نامه خود درباره معانی وطن پرستی صحبت می‌کند و داوطلبانه کار کردن خود را در بسیاری از زمینه‌ها برای منافع عمومی به منظور پیشرفت استان محل زندگی خود ذکر می‌کند.

الدیداوی شرط کرد که پیام را مستقیماً به نخست وزیر برساند، زیرا می‌ترسد که این پیام به خاطر موانع اداری که می‌تواند مانع رسیدن آن شود، به نخست وزیر نرسد.

قابل توجه است  تونس سال‌ها است که از یک بحران اقتصادی شدید رنج می‌برد که با شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است، زیرا داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در فوریه گذشته به ۱۷.۴ رسیده، درصدی که انتظار می‌رود در نتیجه رکود اقتصادی در کشور تونس افزایش یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها