برندن قرعه کشی به قیمت جان دو خواهر تمام شد! +عکس

کد خبر: 1075500

پسری 19 ساله پس از معامله با شیطان دست به قتل دو خواهر خود زد.

برندن قرعه کشی به قیمت جان دو خواهر تمام شد! +عکس

به نقل از ارم؛ دانیل حسین، ۱۹ ساله، از حومه بلکهیت، جنوب شرقی لندن در ۶ ژوئن سال گذشته دو خواهر ناتنی خود به نام‌های بیبا هنری ۴۶ ساله و نیکول اسمالمن ۲۷ ساله را با ضربات چاقو به قتل رساند و توسط پلیس دستگیر شد و اکنون تحت محاکمه است.

جلسات رسیدگی به پرونده در دادگاه جنایی مرکزی انگلیس، نشان داد که پلیس در خانه مادر دانیل یادداشتی را از متهم پیدا کرده که در آن متهم متعهد شده که هر شش ماه حداقل شش قتل انجام دهد و تا زمانی که زنده و آزاد است و توانایی جسمی دارد هر شش ماه اینکار را تکرار کند و  در ازای قتل‌هایش در یک قرعه کشی برنده شود.

در این یادداشت آمده که همه قربانیان او باید زنانی باشند که روح آن‌ها در ازای برنده شدن در قرعه کشی به پادشاه بزرگ لوسیفوژ رووکال فرستاده شود. در پایین یادداشت، متهم این برگه را با خون خود امضا کرده است.

پلیس گفت که یادداشت و بلیط‌های قرعه کشی را در زیر تلویزیون در اتاق خواب دانیل پیدا کردند. تحقیقات نشان داد که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که متهم سه هفته پس از قتل دو خواهر خود برای درمان زخم روی دستش به بیمارستان مراجعه کرده و پس از دستگیری به پلیس گفت که در هنگام سرقت زخمی شده است.

پلیس اظهار داشت که هنگام بازجویی به جرم قتل دو خواهرش، او گیج و ترسیده بود. در ابتدا وی ارتکاب جنایت را انکار کرده و ادعا می‌کرد که اوتیسم دارد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها