پرواز با پهپاد هاوربرد در وسط شهر همه را متعجب کرد! +فیلم

کد خبر: 1075954

ویدئوی پرواز یک مرد جوان با پهپاد هاوربرد در میدان تایمز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پرواز با پهپاد هاوربرد در وسط شهر همه را متعجب کرد! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: این یک پرنده یا هواپیما است یا گرین گابلین است که در میدان تایمز پرواز می‌کند؟ گرچه فکر جالبی است، اما این هیچ کدام از این موارد نبود. به تازگی ویدئویی منتشر شده که یک مرد جوان را سوار بر پهپاد هاوربرد در حال پرواز در یک منطقه توریستی در نیویورک نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این مرد پرنده مرموز شبیه به شخصیت گرین گابلین در سه گانه مرد عنکبوتی ساخته سام ریمی منتشر نشده است. او در حالی که کاملا سیاه پوش بود در حال پرواز با پهپاد هاوربرد  پر سر و صدای خود در نزدیک برادوی و خیابان ۴۵ دیده شد.

کاربری که این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد در شرح این ویدئو نوشت: «این تصویری بود که من زمانی که کودک بودم از سال ۲۰۲۱ داشتم.» این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه جالب، از کجا می‌توانم مشابه این پهپاد هاوربرد  را خریداری کنم.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش دیجیتال ترندز این پهپاد هاوربرد توسط Omni Hoverboards ساخته شده و قیمت آن حدود ۲۰ هزار دلار است.

 

حجم ویدیو: 477.36K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها