تصویر کمتر دیده شده از حاج قاسم سلیمانی

کد خبر: 1076480

در گزارش زیر تصویر کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.

تصویر کمتر دیده شده از حاج قاسم سلیمانی

، کشور ایران در طول تاریخ چندین هزار ساله خود همواره شاهد اتفاقات عجیب و غریب و گاها تلخ ولی ماندگار بوده است. دفاع مقدس که دوران سخت و طاقت فرسایی برای کشور ایران بوده است،  یکی از رخداد هایی است که بعد از گذشت سال های زیادی از آن در سطوح بین المللی همچنان در مورد آن بحث و تبادل نظر می شود. حملات پی در پی جنگنده‌های عراق به رهبری صدام حسین و تعداد رزمندگانی که در طی آن سال‌ها به شهادت رسیدند، آن دوران را برای مردم کشور جزء خاطرات تلخ و فراموش نشدنی کرده اند.

البته حرکت عظیم نیرو‌های جوان انقلابی و پیروزی شیرین نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در نبرد نابرابر با رژیم بعث عراق دستاورد بزرگی برای کشور است. حال که نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و وجود ارزشمند مقام معظم رهبری"مدظله عالی" و شخصیت‌های تاثیر گذارش به یکی از قطب‌های مهم منطقه تبدیل شده است گاها قدرت‌های جهانی با عداوت تمام و با ترور شخصیت‌های مهم کشوری و لشگری قصد دارند تا به بدنه نظام آسیب جدی وارد کند.

یکی از شخصیت‌های تاثیر گذار انقلاب که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه جهانیان قرار گرفت و با فعالیت‌های مستمر و درخشان خود چهره ویژه انقلاب بود و باعث به وجود آمدن آرامش و امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شد و ناجوانمردانه به دست معاندین ترور شد، سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در دوران دفاع مقدس هم نقش به سزایی در دستاورد‌های مهم ایران داشتند و همواره عمر با عزت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران سپری کردند.

به تازگی تصویری از سردار دل‌ها در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در ادامه تصویر سردار شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در زمان دفاع مقدس مشاهده می‌کنید:/باشگاه خبرنگاران جوان

حاج قاسم سلیمانی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها