یک اتفاق هیجان انگیز برای مسافر پرواز امارات! +عکس

کد خبر: 1076638

مردی که به عنوان تنها مسافر از هلند به امارات پرواز کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

یک اتفاق هیجان انگیز برای مسافر پرواز امارات! +عکس

 آیا تا بحال تصور کرده اید چقدر هیجان انگیز خواهد بود که تمام یک هواپیما در اختیار شما باشد؟ خب، به تازگی یک بازرگان هندی ساکن امارات این تجربه لوکس را داشته است. این اتفاق زمانی رخ داد که «سینگ اوبِروی» با یک هواپیما از آمستردام هلند به دبی امارات پرواز می‌کرد.

آقای سینگ پس از سوارشدن به هواپیما و هنگامی که متوجه شد تنها مسافر این پرواز است کاملا غافلگیر شد. سینگ که دارای یک ویزای طلایی ۱۰ ساله برای اقامت در امارات است تنها مسافر هواپیما محسوب می‌شد که روز چهارشنبه در سفری ۳ ساعته از آمستردام به مقصد دبی پرواز کرد. او در طول این سفر عکس‌های متعددی با مهمانداران هواپیما به یادگار گرفت و این اجازه را داشت در طول پرواز بدون مانعی از همه فضای هواپیما لذت ببرد.

او در این باره به یکی از رسانه‌های محلی هند گفت: «من بلیطی را برای پرواز ایرایندیا از آمستردام به دبی برای ساعت ۴ صبح روز ۲۳ ژوئن خریداری کردم. من بسیار خوش شانس بودم که تنها مسافر این هواپیما محسوب می‌شدم. در طول سفر برخورد مهمانداران با من بسیار عالی بود و من عکس‌های زیادی را با مهمانداران و حتی خلبانان در این هواپیمای خالی از مسافر ثبت کردم.»/باشگاه خبرنگاران

 

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها