جنجال تیک تاکی ها درباره روح سرگردان در یک خانه +فیلم

کد خبر: 1077753

فیلم روح سرگردان یک خانه که در را باز می کندو قاشق و چاقو را به هوا پرتاب می کند ۱۹ میلیون بار در تیک تاک دیده شد.

جنجال تیک تاکی ها درباره روح سرگردان در یک خانه +فیلم

به گزارش دیلی میل، این فیلم توسط دوربین های مداربسته یک خانه در"باکینگهام شایر " انگلیس و صاحبان این خانه در تیک تاک منتشر شده است.

این زوج ، "بن هوبارد و لینی کلارک " با دیدن حرکت های عجیب در خانه شان به شدت وحشت کرده از این رو تصمیم گرفته اند تا در خانه شان دوربین مداربسته نصب کرده و علت این حرکات عجیب را بیابند.

بن هوبارد درا ین باره گفت:  هنگامیکه هر دوی ما در اتاق پذیرایی بودیم صداهایی از آشپزخانه می شنیدیم ، در اتاق ها یا آشپرخانه خود به خود باز می شد و همین موضوع باعث وحشت ما شده بود و به همین دلیل  برای پیدا کردن راز  این معما تصمیم به نصب دوربین مداربسته ای در خانه گرفتیم و آنگاه پی به حضور یک روح نام "دیو" در خانه مان بردیم.

روح سرگردان

این روح سرگردان هنگامیکه ما سر کار بودیم یا حتی در خانه حضور داشتیم وارد آشپزخانه شده و به وسایل آشپزخانه دست می زد ، کشوها را باز می کرد و چاقو و قاشق را برداشته و به هوا پرتاب می کرد . ما فیلم عجیب و وحشتناک حضور این روح سرگردان در خانه مان را در تیک تاک منتشر کردیم که با واکنش های زیادی روبرو شد .برخی این فیلم را یک حقه کامپیوتری دانسته و برخی نیزوجود روح سرگردان را در خانه مان تائید کردند.

این مرد افزود ما از طریق سایت های روح یابی و ارتباط با روح نام این روح سرگردان را یافتیم و به گفته دو سایت نام این روح "دیو " است که در گذشته های دور در این خانه زندگی می کرد./ ایران

حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها