آتش بازی خطرناک پسر نوجوان همه را شوکه کرد! +فیلم

کد خبر: 1081151

آتش بازی پسر نوجوان در وسط خیابان موجب حیرت کاربران در فضای مجازی شده است.

آتش بازی خطرناک پسر نوجوان  همه را شوکه کرد! +فیلم

 روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که اقدام خطرناک نوجوان هندوستانی در یکی از خیابان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد.

حتما این جمله را شنیده اید که هر تفریح یا سرگرمی‌ای که بخواهد سلامتی و جان فرد را در معرض خطر قرار دهد در واقع نوعی حماقت به شمار می‌رود. اقدامی که این نوجوان هندوستانی در یکی از خیابان‌های این کشور انجام داد نمونه همین تفریحات خطرناک است.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است این نوجوان در حال آتش بازی در خیابان دیده می‌شود. در این ویدئو این نوجوان به همراه چند پسر دیگر که حدوداد ۱۰ تا ۱۵ ساله به نظر می‌رسند در حال انجام نمایش خطرناک با آتش هستند. این ویدئو نشان می‌دهد این نوجوان خود را به آتش نزدیک کرده و با ریختن الکل یا بنزین از دهانش آن را شعله ور می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از پاشیدن الکل یا بنزین آتش شعله ور می‌شود؛ به حدی که در یک صحنه چیزی نمانده بود پای این پسر غرق آتش شود.

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۱۹ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنشش کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها اقدام خطرناک این چند نوجوان را مورد انتقاد قرار دادند./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 674.96K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها