اخبار روز | اخبار زنده | عکس بازیگر | عکس هلیا قمه کش

عکس لورفته هلیا دختر قمه کش و پسر جنجالی در جشن تولد / سرنوشت هلیا چه شد؟

کد خبر: 1081245

عکس دیده نشده از هلیا دختر قمه کش اصفهانی و دوست پسرش که این روزها با پخش شدن کلیپ قمه کشی اش در پارک بسیار بر سر زبان ها افتاده است را با هم در مطلب زیر میبینیم

عکس لورفته هلیا دختر قمه کش و پسر جنجالی در جشن تولد / سرنوشت هلیا چه شد؟

هلیا دختر قمه کش که چندی قبل با پخش فیلم قمه کشی و دعوایش در  یکی از پارک های اصفهان سر و صدا بپا کرد باز هم سوژه رسانه ها شد. هلیا دختر قمه کش و دوستانش بعد از ماجرای درگیری جنجالی در پارک دستگیر شدند. علت دعوای هلیا دختر قمه کش با دوست خود مشخص شد. دوست هلیا دختر قمه کش می‌گوید مادر هلیا بشدت از دست او عاصی شده است و شب دستگیری مادر هلیا دختر قمه کش فریاد می‌زد که چنین دختری ندارد.

چند هفته ای است که از درگیری وحشتناک و جنجالی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، می‌گذرد. آن روز عصر هلیا با رقیب عشقی خود در پارک دشت بهشت اصفهان قرار گذاشت.منتظر آمدنش بود که ناگهان چشمش به میثاق افتاد. رقیب هلیا با میثاق همان پسر مورد علاقه‌اش وارد شد. بحث و ناسزا جای خود را به قمه داد. قمه را هلیا کشید، آن‌ هم به خاطر میثاق. حالا با وایرال شدن این فیلم در شبکه‌های مجازی، هلیا بازداشت شده است.

الگو شدن هلیا دختر قمه کش برای بعضی از جوانان کشور

این روزها هلیا با انتشار فیلم و عکس های مختلف از خود در اینستاگرام و با توجه به جنجالی که ماه ها قبل در رسانه ها بپا کرد تبدیل به شاخ مجازی شده است و متاسفانه بسیاری از نوجوانان و جوانان ما این دختر را برای خود تبدیل به الگو کرده اند.

هلیا دختر قمه کش

عکس جدید از هلیا دختر قمه کش

هلیا دختر قمه کش

هلیا دختر قمه کش

عکس هلیا دختر قمه کش با دوست پسرش

هلیا بر سر این پسر با دوست خود درگیر شد 

هلیا دختر قمه کش

هلیا دختر قمه کش

آخرین وضعیت انتشار کلیپ "هلیا دختر قمه کش" در شبکه‌های اجتماعی

رصد کانال دیتاک از چهار بستر خبر، اینستاگرام، تلگرام و توئیتر نیز تاییدکننده دسته‌بندی‌های مذکور است.

بر این اساس ۴۰٫۱ هزار توییت نتیجه واکنش اهالی توئیتر به این موضوع بوده است. واکنشی که با ۱۳٫۸ هزار ریتوییت و ۲۹۲٫۵ هزار لایک و استفاده از هشتگ‌های # هلیا، #هلیانکنشر_میشه و #قمه پیگیری شده است.

توییتری‌ها بیش از سایر بسترها با رویکرد طنز به این موضوع پرداختند. از تهدید باشگاه فوتبال برای انتشار قراردادها با چاشنی تهدید به اینکه «اگر قراردادها را منتشر نکنید می‌گیم هلیا بیاد» تا متن «من انتظار داشتم هلیا با یه بد بد بد قهلم، سر و تهش رو هم بیاره قمه شو در میاره یا ابللفضل» که با ۱۰۳۶۰ لایک، پرلایک‌ترین محتوای توییتر بوده، نمونه‌هایی از واکنش توییتری‌ها بوده است.

اما در تلگرام علاوه بر اطلاع‌رسانی این کلیپ، بیشتر سعی در الصاق این رفتار به دهه هشتادی‌ها صورت گرفته است. نتیجه کنش اهالی تلگرام ۵٫۴ هزار پست با ۲۲٫۵ میلیون بازدید بوده است. پست کانال گیزمیز با متن «چه خبره تو پارکا. این دهه هشتادیا چرا قمه بدستن. تو باید الان دنبال درس و مشقت باشی نه قمه‌کشی» با ۲۹۳٫۱ هزار بازدید پربازدید ترین محتوای تلگرام بوده است.

کنش کاربران اینستاگرام که حول بازنشر و لایک این کلیپ بوده است با ۱٫۸ هزار پست، ۹۹٫۷ هزار لایک و ۹٫۹ هزار کامنت بوده است که تلاش برای پیوند زدن این کلیپ با ضعف سیستم حاکمیت در ابن بستر بیشتر دیده می‌شود.

هلیا دختر قمه کش

«هلیا دختر قمه کش» در بستر خبر

«هلیا» در بستر خبر با ۶۶۰ محتوا که سهم پایگاه‌های خبری در آن بیشتر بوده پیگیری شده است.

آنچه بیش از هر چیز درباره رفتار هلیا که برخی آن را نشانگر گونه‌ای نوظهور و البته متفاوت از خشونت در زیرپوست این نسل می‌دانند، باید مدنظر قرار گیرد، پرهیز از برچسب‌زنی به او و همسالانش است. رفتار رسانه‌ای ما دقیقاً در این نقاط دارای اهمیت است. ما می‌توانیم فرد و یک گروه را ذیل یک صفت و رفتار قرار دهیم و آن‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم یا می‌توانیم این رفتار را واکنشی هیجانی و از روی ناپختگی معرفی کنیم که امری قبیح است و نه دستمایه طنز و سرگرم شدن. ما باید «رفتار» را تقبیح و علل آن را واکاوی کنیم اما از فرد، نسل و جنسیت صیانت کرده و صفات «ساختارشکن»، «بی‌فایده» و «ضداجتماعی» را کنار بگذاریم. واکنشی که یک نسل و جنسیت را مورد هجمه قرار دهد قطعاً منجر به بازتولید رفتارهای مشابه خواهد شد.

هلیا دختر قمه کش

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها