حمله وحشتناک سگ پیت بول به کودک ۱۱ ساله

کد خبر: 1082024

کودکی که توسط یک سگ پیت بول از ناحیه سر و صورت مورد حمله قرار گرفته بود، به شدت زخمی شد.

حمله وحشتناک سگ پیت بول به کودک ۱۱ ساله

یک کودک ۱۱ ساله هندوستانی بر اثر حمله سگ پیت بول دچار جراحت شدید  شد. در این حادثه این کودک از ناحیه صورت، سر، گردن، ران و دست دچار جراحت شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که «ویشال مینا» در حیاط خانه  در حال بازی بود.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های آمریکایی این کودک ۳۲ بار از نقاط مختلف بدن توسط این حیوان گاز گرفته شد. این سگ متعلق به مالک زمینی بود که پدر قربانی در آن کار می‌کرد. این اتفاق روز دوشنبه در ایالت غربی راجاستان هند رخ داد.

بنا به این گزارش این سگ پس از ورود به داخل حیاط خانه قربانی به وی حمله رو شد. در لحظه وقوع حادثه این حیوان دارای قلاده نبود. مادر کودک پس از شنیدن صدای فریاد‌های پسرش به کمکش شتافت و او را از نجات داد. این کودک سپس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. پس از انجام مداوای اولیه، این کودک برای ادامه درمان به بیمارستان دیگری منتقل شد. پزشکان حال این کودک را وخیم گزارش کرده اند. سگ مهاجم توسط یک مرکز کنترل حیوانات محلی به قرنطینه منتقل شده است.

یک افسر پلیس محلی به رسانه‌ها گفت: «سگ‌های پیت بول سگ‌های وحشی محسوب می شوند که به عنوان سگ محافظ مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما همیشه به مردم توصیه کرده ایم که از این نوع سگ‌ها برای حفاظت از خانه‌های خود استفاده نکنند. رفتار این سگ‌ها آنقدر تهاجمی است که حتی می‌توانند برای صاحب یا افراد خانواده نیز خطرناک باشند.»

گفتنی است؛ پلیس شکایتی را علیه مالک زمین ثبت کرده است./ باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها