گل دوم استقلال به نساجی

کد خبر: 1082664

گل دوم استقلال به نساجی وریا غفوری در دقیقه ۵۰ نساجی ۱ - ۲ استقلال

گل دوم استقلال به نساجی

تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست

مصاف استقلال و نساجی مازندران در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت.

دقایق ابتدایی این بازی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان داشت و دو تیم در تلاش بودند راهی برای نفوذ به نیمه زمین یکدیگر پیدا کنند.

در دقیقه ۴ بازی، استقلالی‌ها فرصتی برای تهدید دروازه نساجی داشتند اما ضربه سر بابک مرادی روی سانتر وریا غفوری نتوانست دروازه نساجی را باز کند و دروازه‌بان حریف این توپ را مهار کرد.

کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ مسابقه توانست موفق شد دروازه استقلال را باز کند. این بازیکن با حضور در محوطه جریمه آبی‌ها روی سانتر ارسالی از سمت راست موفق شد گل اول بازی را به نفع نساجی به ثمر برساند.

پس از این گل، بازی شکل درگیرانه‌ای به خود گرفت و نساجی سعی داشت با چنگ و دندان از گل زده خود محافظت کند. در این بین استقلالی‌ها تلاش زیادی کدند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند.

احمد صادقی در دقیقه ۲۹ شوتی روانه دروازه استقلال پشت محوطه جریمه آبی‌ها کرد که این توپ را رشید مظاهری موفق شد مهار کند.

استقلالی‌ها تا دقایق پایانی نیمه اول سعی در گشودن دروازه نساجی داشتند و این تلاش در وقت‌های اضافی نیمه اول به ثمر نشست و وریا غفوری از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا شاگردان مجیدی بازنده به رختکن نروند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی.

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، عبدالکریم اسلامی، حسن نجفی، مهدی جان ملکی، محمود رحمتی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی./استقلال

حجم ویدیو: 1.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها