اتفاق عجیب برای مرد خواب آلود/ مسواکش را قورت داد! +عکس

کد خبر: 1085821

مرد چینی که با حالتی خواب آلود در حال مسواک زدن بود ناگهان مسواک به داخل گلویش لغزید و آن را قورت داد.

اتفاق عجیب برای مرد خواب آلود/ مسواکش را قورت داد! +عکس

 یک مرد چینی که تصادفا اقدام به بلعیدن مسواک خود کرده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. پزشکان جراح در این عمل جراحی یک مسواک ۱۵ سانتی را از معده این بیمار خارج کردند. این بیمار اهل شهر تایژو چین که هویتش اعلام نشده به پزشکان گفت ۱۰ روز پیش و پس از برخاستن از خواب طبق عادت همیشگی‌اش تصمیم گرفت تا قبل از خوردن صبحانه مسواک بزند. او گفت آنقدر خواب آلود بود که هنگام مسواک زدن دندان‌های انتهایی دهانش، ناگهان مسواک به داخل گلویش لغزید.

قورت دادن مسواک

او افزود در حالی که متوجه خطر شده بود تلاش کرد تا آن را از گلویش خارج کند، اما به دلیل پلاستیکی بودن انتهای مسواک، خارج کردن آن سخت‌تر شد و مسواک پایین‌تر رفت. این مرد که از قورت دادن این مسواک پلاستیکی ترسیده بود بلافاصله به یک بیمارستان مراجعه و پزشکان را در جریان حادثه قرار داد. پزشکان با انجام آزمایش ایکس ری تصمیم گرفتند تا سریعا عمل جراحی اورژانسی را روی این بیمار انجام دهند.

قورت دادن مسواک

از آنجایی که گرفتن دسته پلاستیکی مسواک حتی با گاستروسکوپ نیز دشوار بود پزشکان جراح ابتدا این جسم خارجی را در موقعیت مناسب قرار دادند و سپس با استفاده از یک وسیله مخصوص جراحی (Snare) آن را گرفته و بیرون کشیدند.

«وانگ جیانرونگ»، رئیس بخش گوارش بیمارستان مردم تایژو چین در گفتگو با خبرنگاران و با اشاره به اینکه این بیمار با مراجعه به بیمارستان اقدام درستی را انجام داده است گفت: «روی آوردن به درمان‌های سنتی مانند بلع برنج یا خوردن سرکه می‌تواند پیامد‌های جدی برای سلامت فرد به همراه داشته باشد، مانند آسیب رساندن به مری.»

او افزود: «شخصا من داستان‌های عجیب دیگری را نیز شنیده ام مثلا صبح آنقدر گیج خواب بوده اند که صابون مایع را با خمیر دندان اشتباه گرفته اند و برعکس. اما این اولین بار است که می‌بینم فردی آنقدر خواب آلود بوده که مسواک را قورت می‌دهد.»/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها