رئیسی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان/گفت‌وگوی صمیمانه با مردم روستای مرزی ملا‌علی +عکس

کد خبر: 1092559

رئیس جمهور پس از حضور در زابل، بلافاصله به ‌نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان رفت و در گفت‌وگوی بی‌واسطه و صمیمانه در جمع مردم روستای مرزی ملا‌علی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیسی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان/گفت‌وگوی صمیمانه با مردم روستای مرزی ملا‌علی  +عکس

 رئیس جمهور صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد و در بدو ورود به خاطر امکان‌پذیر نبودن دیدارهای مردمی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مردم استان عذرخواهی کرد.

وی بلافاصله به ‌نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان رفت و در گفت‌وگوی بی‌واسطه و صمیمانه در جمع مردم روستای مرزی ملا‌علی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

‌آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در این دیدار با ابزار خوشحالی از حضور در ‌‌جمع مردم عزیز و ولایتمدار منطقه سیستان اظهار داشت: ‌حقیقت آن است که شما از مرزهای جمهوری اسلامی مرزبانی می‌کنید و حضورتان باعث امنیت در منطقه است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات مردم منطقه و معضل کمبود آب افزود:  قبل از ورود به سیستان و بلوچستان نشستی با مسئولان پیرامون مشکل آب داشتیم و ان‌شاالله ‌با همت بالای مردم ‌و پشتکار مسئولان ‌این تهدید و مشکل را به فرصت تبدیل کرده و مشکل آب کشاورزی و ‌آشامیدنی را برطرف می‌کنیم.

‌وی به استاندار، برخی و‌زرا و دستگاه‌های مسئول و گمرکات در نقاط مرزی دستور داد با توجه به امکانی که در مرز برای تبادلات مرزی وجود دارد زمینه را برای داد و ستد بین ایران و افغانستان فراهم کنند‌ تا به وضعیت اقتصادی مردم در دوطرف کمک شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها