مرگ ۶۳ پنگوئن درخطر انقراض بخاطر این علت باورنکردنی!

کد خبر: 1099430

آزمایش‌ها نشان داد ۶۳ پنگوئن در آفریقای جنوبی بر اثر نیش زنبور کشته شده اند.

مرگ ۶۳ پنگوئن درخطر انقراض بخاطر این علت باورنکردنی!

به نقل از صدى البلد؛ یک بنیاد محیط زیستی تایید کرد که ده‌ها پنگوئن در خطر انقراض، در یک حادثه عجیب در آفریقای جنوبی توسط زنبور‌ها در آفریقای جنوبی کشته شدند. این پرندگان محافظت شده در سیمپسون تاون، شهری کوچک در نزدیکی کیپ تاون بودند.

این بنیاد که روی حفاظت از پرندگان ساحلی فعالیت می‌کند گفت که گروهی از حشرات مکرراً موجودات دریایی را در ساحل گاز می‌گیرند.

آزمایش‌ها نشان داد ۶۳ پنگوئن آفریقایی ، گونه‌ای که در فهرست قرمز برجسته حیوانات در معرض خطر انقراض قرار دارد، هیچ اثری جز نیش نداشتند، در حالی که تعدادی از زنبور‌ها نیز مرده بودند.

دیوید روبرتز دامپزشک بالینی این بنیاد گفت: پس از آزمایش، نیش زنبور‌هایی را در اطراف چشم پنگوئن‌ها پیدا کردیم، که یک اتفاق بسیار نادر است.

سازمان پارک‌های ملی آفریقای جنوبی اعلام کرد که پنگوئن‌ها پس از مرگ برای معاینه به موسسه‌ای منتقل شده و نمونه‌ها برای آزمایش سم شناسی و بیماری ارسال شده است.

پارک‌های ملی آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای گفت: هیچ گونه آسیب فیزیکی خارجی در هیچ یک از پرندگان یافت نشد. کالبد شکافی نشان داد که همه پنگوئن‌ها چندین نیش زنبور داشته اند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها