اتفاقی که مکانیک خوش‌شانس را یک شبه ثروتمند کرد +عکس

کد خبر: 1103688

یک مکانیک اهل کارولینای شمالی برنده قرعه کشی ۱۵۰ هزار دلاری شد.

اتفاقی که مکانیک خوش‌شانس را یک شبه ثروتمند کرد +عکس

به گزارش العین، یک مکانیک ساکن کارولینای شمالی از ایالات جنوبی آمریکا، توسط کارت قرعه کشی که فراموش کرده بود آن را خریداری کرده است، حدود ۱۵۰ هزار دلار برنده شد.

مکانیک که گرگوری وارن نام دارد به ناظرین قرعه کشی گفت که بلیط قرعه کشی را به طور تصادفی انتخاب کرده و بعد به طور کامل جریان کارت قرعه کشی را فراموش کرده است! وارن بلیط خود را تا روز دوشنبه ۴ اکتبر که متوجه شد نیمی از جکپات یعنی ۱۳۸۶۲۴ دلار را به دست آورده، چک نکرده بود.

مکانیک خوش شانس

او گفت: "من این موضوع را فراموش کرده بودم اما متوجه شدم که نیمی از جایزه نقدی ۳۹۱۸۷۰ دلاری را برنده شده ام." پس از کسر مالیات‌های فدرال و ایالتی، ۱۳۸۶۲۴ برای وارن باقی ماند. او در مورد این پیروزی گفت: "من هنوز کمی شوکه هستم و از شدت هیجان دیشب خیلی نتوانستم بخوابم. " لاتاری کارولینای شمالی گفت که شانس بردن جکپات "Cash ۵" یک در ۹۶۲.۵۹۸ است.

مکانیک خوش شانس امیدوار است که بتواند این پول را در یک پروژه جدید سرمایه گذاری کند. او به مسئولان گفته: "من می‌خواهم این کار را به تنهایی انجام بدهم و فکر می‌کنم که از پس آن برمی‌آیم. با توجه به اینکه یک پسر ۱۴ ساله دارم، می‌خواهم یک کسب و کار راه اندازی کنم تا آینده پسرم تضمین شود چون وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل می‌شود، باید برای خودش کسب و کاری داشته باشد. "

بلیط‌های Quick Cash cash ۵ تنها بازی لاتاری PA است که هر روز شانس برنده شدن جکپات و به دست آوردن تمام پول را در اختیار شما قرار می‌دهد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها