پسر ۴ ساله رکورددار صعود به قله شد! +عکس

کد خبر: 1109918

پسر انگلستانی ۴ ساله، جوان‌ترین پسری است که توانسته به ارتفاع ۱۲ هزار فوتی در کوه‌های راکی صعود کند.

پسر ۴ ساله  رکورددار صعود به قله شد! +عکس

به گزارش میرر؛ جکسون هولدینگ چهار ساله و خواهرش فریا هشت ساله، هردو پس از بالا رفتن از کوه‌های عظیم در کوهستان راکی و صعود به قله کوه ۱۲ هزار فوتی که حتی کوه‌نوردان بزرگسال نیز برای انجام آن با چالش مواجه می‌شوند، وارد کتاب گینس شدند.

پسر ۴ ساله و خواهرش

این کودکان توسط مادر و پدرشان که کوهنورد و صخره نورد بوده اند آموزش داده شده‎اند. فریا همچنین در طول سفر در ماه آگوست رکورد جدیدی برای خود به دست آورد و تبدیل به جوانترین فردی شد که توانسته به ارتفاع ۱۲۱۶۵ فوتی نزدیک شود، اگرچه تصمیم بر این بود که جکسون برای آن چالش خاص هنوز کمی کوچک است.

پسر ۴ ساله و خواهرش

این خانواده که اهل استاویلی در کامبریا هستند، دو هفته را در محدوده‎ای گذراندند که خرس‌ها در آن زندگی می‌کنند دما در حد انجماد پایین است. ماجراجویی آن‌ها یک سال پس از آن اتفاق می‌افتد که بچه‌ها کوچک‌ترین افرادی شدند که به یک کوه ۱۰۰۰۰ فوتی به نام Piz Badile در مرز سوئیس و ایتالیا رسیدند.

پسر ۴ ساله و خواهرش

پدر خانواده، لئو، ۴۱ ساله، گفت: "من به هر دو فرزندانم و پیشرفت آن‌ها بسیار افتخار می‌کنم. فعالیت‌های تعطیلات آن‌ها چیزی است که کمر بیشتر بزرگسالان هم زیر آن خم می‌شود. او می‌گوید: زمانی که من و جسیکا خانواده‌مان را تشکیل دادیم، همیشه می‌خواستیم این نوع خاطرات را با بچه‌هایمان بسازیم، و بسیار هیجان‌زده بودیم که توانستیم به زودی این کار را انجام دهیم.» او ادامه داد: کوهنوردی با خطرات بزرگی همراه است، حتی با تجهیزات مناسب و تجربه فراوان. سنگ‌های سست و زمین‌های ناهموار می‌توانند چالش بزرگی باشند و در برخی موارد، یک اشتباه در قدم برداشتن می‌تواند شما را دچار مشکلات زیادی کند./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها