خوش شانسی عجیب یک موتورسوار /تصمیم خطرناک در لبه پرتگاه +فیلم

کد خبر: 1110159

چیزی نمانده بود که تصمیم خطرناک موتورسوار در لبه پرتگاه، او را راهی دره کند.

خوش شانسی عجیب یک موتورسوار /تصمیم خطرناک در لبه پرتگاه +فیلم

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی یک موتورسوار در ارتفاعات کوهستانی کشور هند را به تصویر می‌کشد. این موتورسوار که هویتش مشخص نشده در اقدامی خطرناک قصد سبقت گرفتن از سمت راست یک کامیون را داشت که با وجود واژگون شدن روی زمین از سقوط به پایین دره جان سالم به در برد.

ویدئویی که توسط دوربین هدکم یک موتورسوار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که مرد موتورسوار در عقب یک کامیون حامل لوله در حال حرکت است دیده می‌شود. لحظاتی بعد موتورسوار تصمیم می‌گیرد تا از سمت راست حاشیه دره از کامیون سبقت بگیرد.

این ویدئو نشان می‌دهد در همین لحظه کامیون نیز به سمت راست حرکت کرده و موتورسوار که به دلیل نبودن فضای کافی برای عبور در وضعیتی بسیار خطرناک قرار گرفته روی زمین می‌افتد. این موتورسوار در حالی روی زمین سقوط می‌کند که فاصله چندانی با دره ندارد. در ادامه این موتورسوار که با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به در برده از زمین بلند شده و با سوار شدن بر موتورسیکلت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۱۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «با دیدن این ویدئو فقط می‌گویم حادثه زمانی برای شما اتفاق می‌افتد که در رانندگی عجله کنید. لطفا در هنگام رانندگی مراقب باشید.» کاربر دیگر نوشت: «به تمام معنا یک راننده بی احتیاط! اینطور به کامیون نزدیک می‌شوی و بعد از سمت راست آن می‌خواهی سبقت بگیری؟»/باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 7.18M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها