تصادف عجیب اسپورتیج! / در تهرانپارس اتفاق افتاد+عکس

کد خبر: 1110591

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران: روز گذشته خودروی اسپورتیج با سرعت زیاد و بیشتر از حد مجاز در حال حرکت در یک خیابان فرعی واقع در فلکه دوم تهرانپارس بوده که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ پارک شده در حاشیه مسیر برخورد کرد. شدت این برخورد به حدی بود که اسپورتیج واژگون و متوقف شد. در این حادثه راننده خودرو دچار آسیب دیدگی سطحی شد.

تصادف عجیب اسپورتیج! / در تهرانپارس اتفاق افتاد+عکس

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری اسپورتیج پس از برخورد با 206 خبر داد.

سرهنگ همه خانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 16 بعداز ظهر دیروز در محدوده فلکه دوم شمال به جنوب خیابان تیرانداز تصادفی شدید بین یک دستگاه سواری اسپورتیج با سواری 206 پارک شده روی داد و شدت این حادثه به حدی بود که پس از این برخورد سواری اسپورتیج واژگون شد.

تصادف اسپورتج

 وی گفت: در اثر این برخورد خودروی پژو 206 بشدت آسیب دید و به جوی آب پرت شد و راننده اسپورتیج نیز بصورت سطحی دچار آسیب دیدگی شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور بلافاصله در صحنه حاضر و به بررسی این حادثه پرداختند همچنین خودرو توسط جرثقیل به حالت اولیه باز گشت ولی خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

وی به رانندگان توصیه کرد: در خیابان ها و معابر فرعی سرعت وسیله نقلیه را کاهش داده و هنگامی که قصد گردش به محدوده ای را دارند از سرعت وسیله نقلیه کاسته تا تسلط بیشتری بر کنترل وسیله نقلیه داشته باشند و شاهد اینگونه حوادث نباشیم./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها