پنهان کردن الماس در محل نگهداری شیرها خطرساز شد +عکس

کد خبر: 1112523

گردشگر برای پیداکردن یک الماس پنهان شده، جهت ورود به محل نگهداری شیرها اقدام کرد.

پنهان کردن الماس در محل نگهداری شیرها خطرساز شد +عکس

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ورود یک گردشگر محلی به محل نگهداری شیر‌های آفریقایی در باغ وحشی در هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مرد ۳۱ ساله که هویتش «جی سای کومار» اعلام شده برای پیداکردن الماس پنهان شدن در دل سنگ وارد محل نگهداری شیر‌ها شد. این اتفاق در تاریخ ۲۳ نوامبر در باغ وحش نهرو در منطقه حیدرآباد هند رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مرد جوان پس از ورود به محل نگهداری شیر‌ها روی تخته سنگ بزرگ در فاصله چند متری آن‌ها می‌نشیند. در این ویدئو در حالی که کومار در بالای تخته سنگ نشسته، یک شیر نر در پایین تخته سنگ تلاش می‌کند تا به وی حمله کند. در این ویدئو صدای فریاد سایر گردشگران که از وی می‌خواهند به داخل محل نگهداری شیر‌ها پرش نکند شنیده می‌شود.

ماموران باغ وحش پس از اطلاع از این اتفاق بلافاصله به محل اعزام و این مرد را از داخل محدوده نگهداری شیر‌ها خارج کردند. آن‌ها ضمن تحویل این مرد به پلیس شکایتی را بر علیه وی نیز مطرح کردند.

باغ وحش نهرو در بیانهی‌ای اعلام کرد: «جی سای کومار به داخل محل نگهداری شیر‌ها که گردشگران اجازه ورود به این مکان را ندارند پرید. این مرد پس از این اقدام خطرناک توسط ماموران باغ وحش نجات یافت. او به پلیس تحویل داده شد.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی، کومار در بازجویی به پلیس گفت برای پیدا کردن الماس پنهان شدن در تخته سنگ وارد محل نگهداری شیر‌ها شد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها