اسباب بازی ۱۶ میلیون تومانی آئودی+عکس

کد خبر: 134642

این اسباب بازی ۲٫۳ متر طول و ۹۷ سانتیمتر عرض دارد و از کودکان تا بزرگسالانی با قد کمتر از ۱۸۰ سانتیمتر می توانند از آن استفاده کنند که البته با توجه به کاربری اش گروه دوم به سراغش نمی روند .

اسباب بازی ۱۶ میلیون تومانی آئودی+عکس

آئودی E-Tron این بار یکی دیگر از خودرو های مفهومی و پیچیده ی آئودی نیست ، بلکه محصولی از آئودی است که در ۶۲امین نمایشگاه بین المللی اسباب بازی در نورمبرگ به نمایش گذاشته شده است . با این اوصاف حتما به کاربری این خودرو با مقیاس ۱:۲ نسبت به نسخه اصلیش پی برده اید . یک اسباب بازی !

نام کامل این محصول Auto Union Type C e-tron study است . خوردویی با طراحی خودرو های مسابقه ای دهه ۳۰ میلادی با پیشرانه ای الکتریکی . این اسباب بازی ۲٫۳ متر طول و ۹۷ سانتیمتر عرض دارد و از کودکان تا بزرگسالانی با قد کمتر از ۱۸۰ سانتیمتر می توانند از آن استفاده کنند که البته با توجه به کاربری اش گروه دوم به سراغش نمی روند .

برای این اسباب بازی عجیب و جذاب یک پیشرانه ۱٫۵ اسب بخاری با حداکثر گشتاور ۴۰ نیوتون متر در نظر گرفته شده است که از طریق سوکت ۲۳۰ ولتی میتوان باتری لیتیوم-یونی اش را در زمان ۲ ساعت شارژ کرد . e-tron Study با شارژ کامل توانایی پیمایش ۲۵ کیلومتر مسافت را دارد .

اسباب بازی ۱٫۵ اسب بخاری آئودی آنچنان که از اسمش بر می آید بچه گانه نیست و توانایی دست یابی به حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت را نیز داراست . etron Study به دنده عقب مجهز است ، نیرو به چرخ های عقبش منتقل می شود و برای دستیابی به سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت به گشتاور ۶۰ نیوتون متر نیز دست پیدا می کند .

اگر با دیدن فوتبال دستی آئودی پی به عجیب بودن این برند خوشنام آلمانی نبرده اید مطمئنا با دیدن این اسباب بازی خاص به تفکرات خاص حکم فرما بر محصولات این کمپانی پی برده اید. اسباب بازی که در عمل ارزشی حتی بیش تر از R8 این کمپانی در اذهان باقی می گذارد .

همچنین لازم به ذکر است ، قیمت پایه این محصول ۱۵ هزار و ۹۰۰ دلار اعلام شده .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها