گوش‌های گربه‌ای كه ذهن را می‌خوانند! + عکس

کد خبر: 146907

اين گوش‌ها هنگامي كه فرد در حال تمركز است، صاف ايستاده و در زمان خوشحالي فرد تكان خورده و تغيير حالت مي‌دهند. همچنين آنها در زمان خستگي يا بي‌حوصلگي مسطح شده و با اين حالات، احساسات فرد را آشكار مي‌كنند.

ایسنا: يك شركت ژاپني با تركيبي از علم و تفنن، دست به ساخت گوش گربه‌اي الكترومكانيكي زده كه قابليت پوشش بر روي سر و كنترل ذهن را داراست. اين دستگاه كه «نكوميمي» (necomimi) - تركيبي از لغات ژاپني به معني گربه و گوش - نام داشته و بسيار شبيه گوش‌هاي گربه است، مي‌تواند با استفاده از يك حسگر كه روي نواري در مقابل پيشاني چسبيده شده، به افكار و حالات انسان پاسخ دهد.

اين گوش‌ها هنگامي كه فرد در حال تمركز است، صاف ايستاده و در زمان خوشحالي فرد تكان خورده و تغيير حالت مي‌دهند. همچنين آنها در زمان خستگي يا بي‌حوصلگي مسطح شده و با اين حالات، احساسات فرد را آشكار مي‌كنند. شركت سازنده اين فناوري كه نورووِر (Neurowear) نام دارد محصول جديد خود را در «بازار لبخند» در اوماتساندو هيلز به نمايش درآورد. سوال طبيعي كه در اين ميان پيش مي‌آيد اين است كه آيا مردم مي‌توانند با مرور زمان بر عملكرد اين گوش‌ها تسلط پيدا كنند يا خير. به رغم كيفيت جالب گوش‌هاي نكوميمي، واضح است كه اين محصول هدف مهمتري مانند كمك به افرادي كه دچار مشكلات ارتباطي هستند، دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها