هوو دوباره حادثه آفرید

کد خبر: 169686

در بررسی کارشناسان علت تصادف نقص سیستم ترمز هوو اعلام شد و اضافه کردند راننده تریلر هنگام برخورد با سواری اول ترمز کرده اما نقص فنی اجازه مانور بیشتر نداد که در نهایت با تعویض دنده و گرفتن ترمز‌های متعدد توانست تریلر را متوقف کند.

فارس : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی گفت: نقص در سیستم ترمز تانکر هوو موجب برخورد با ۱۳ خودرو در اتوبان پاسداران تبریز شد.

سیدمهدی پورپیغمبر در توضیح جزییات برخورد کامیون هوو اظهار کرد: ساعت ۱۷:۱۵روز گذشته یک دستگاه تریلر هوو با محموله شیر در حال تردد در مسیر شمال به جنوب اتوبان پاسداران تبریز بود که به علت عدم‌ توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرپیچی از سرعت مطمئنه از سمت عقب با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرد. وی افزود: پس از این برخورد، هوو به دلیل نقص در سیستم ترمز خود و عدم کنترل راننده با ۱۲دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کرد که منجر به خساراتی شد. رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این حادثه همچنین منجر به مصدومیت پنج نفر شد که چهار مجروح حادثه به صورت سرپایی و در محل معالجه شدند و تنها یک مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستانی در تبریز منتقل شد. پورپیغمبر گفت: در بررسی کارشناسان علت تصادف نقص سیستم ترمز هوو اعلام شد و اضافه کردند راننده تریلر هنگام برخورد با سواری اول ترمز کرده اما نقص فنی اجازه مانور بیشتر نداد که در نهایت با تعویض دنده و گرفتن ترمز‌های متعدد توانست تریلر را متوقف کند. رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی به اظهارات راننده هوو نیز اشاره کرد و گفت: راننده تریلی اعلام کرده است که پس فراخوان شرکت‌ سازنده، به شرکت مراجعه می‌کند اما چون مخزن و باک لازم برای رفع نقص سیستم ترمز وجود نداشته، کارخانه تریلر را پذیرش نکرده که به این ترتیب کارخانه در این امر مقصر است. وی همچنین به بیان بررسی انجام شده در خصوص این حادثه پرداخت و اعلام کرد که شرکت واردکننده نیز در این تصادف مقصر است. پورپیمغبر،میزان خسارت وارده در این حادثه را بیش از ۳۰ میلیون تومان ارزیابی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها