پرواز موفقیت آمیز اولین اتومبیل پرنده+ تصاویر

کد خبر: 208191

اتومبیل پرنده ترنزیشن از شرکت ترافوگیا به عنوان یک هواپیمای سبک اسپرت درنظر گرفته شده و با هدف تحقق تمام استانداردهای سازمان امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا ساخته شده است. این اتومبیل علاوه براینکه یک هواپیما محسوب می شود می تواند با تا کردن و جمع کردن بالهای خود در جاده نیز پس از فرود حرکتی چون یک اتومبیل عادی داشته باشد.

پرواز موفقیت آمیز اولین اتومبیل پرنده+ تصاویر

مهر:نخستین اتومبیل پرنده که چندی پیش در نمایشگاه اتومبیل نیویورک به عنوان یک مدل آزمایشی معرفی شد، نخستین فاز از آزمایش پرواز خود را پشت سر گذاشت.

نخستین فاز آزمایش پرواز اتومبیل پرنده که نام آن "ترنزیشن" (Transition) است در فرودگاه بین المللی پلاتسبورپ در شمال نیویورک صورت گرفت و کارکرد کامل این هواپیما - اتومبیل سبک را بررسی کرد.

براساس گزارش منتشر شده پس از آزمایش، این نمونه آزمایشی کارکرد خود را به طور استثنائی انجام داد.

اتومبیل پرنده ترنزیشن از شرکت ترافوگیا به عنوان یک هواپیمای سبک اسپرت درنظر گرفته شده و با هدف تحقق تمام استانداردهای سازمان امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا ساخته شده است.

این اتومبیل علاوه براینکه یک هواپیما محسوب می شود می تواند با تا کردن و جمع کردن بالهای خود در جاده نیز پس از فرود حرکتی چون یک اتومبیل عادی داشته باشد.

این هواپیمای سبک از سوی سازمان فدرال هوایی آمریکا به عنوان هواپیمای بالدار با دو سرنشین تعریف شده است که می تواند 600 کیلوگرم را با حداکثر سطح 222 کیلومتر در ساعت جا به جا کند.

طبقه بندی هواپیمای سبک اسپرت بین هواپیماهای سبک وزن و هواپیماهای فوق سبک تقسیم بندی می شود که نمی توانند بیش از 101 کیلومتر در ساعت حرکت کند، از این رو این اتومبیل فرصتی را برای دوستداران پرواز فراهم می کند تا بتوانند بدون احراز شرایط و التزامات پرواز حقیقی در آسمان پرواز کنند.

این وسیله نقلیه هیبرید چندی پیش نخستین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت در فرودگاه بین المللی پلتسبرگ در نزدیکی مونترال کانادا پشت سرگذاشت.

فاز اول آزمایش پرواز یک هواپیمای سبک اسپرت در ایالات متحده دربرگیرنده تعیین عملکرد و قابلیت مانور، ویژگیهای سرعت، وزن، مرکز گرانیش و تغییر ارتفاع است که ترنزیشن از این مرحله به خوبی عبور کرده است.

قرار است این هواپیما پنج فاز دیگر آزمایش شود که این آزمایشها می تواند ثابت کند این هواپیمای سبک اسپرت کارکرد دوگانه دارد و یک وسیله نقلیه برای رانندگی در جاده ها نیز محسوب می شود.

انتظار می رود این اتومبیل اواخر امسال وارد بازار فروش شود و براساس پیش بینی های صورت گرفته قیمت این اتومبیل پرنده به 279 هزار دلار می رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها