مرگ كوچك‌ترين بدنساز جهان / عکس

کد خبر: 220560

"آديتيا رومئو ديو" كوچكترين بدنساز جهان بود كه در 23 سالگي جان خود را از دست داد. او كه در ايالت پنجاب هند زندگي مي‌كرد، به روايت كتاب ركوردهاي جهاني گينس از سال 2006 كوچك‌ترين بدنساز جهان به شمار مي‌آمد.

مرگ كوچك‌ترين بدنساز جهان / عکس

ایسنا: كوچك‌ترين ورزشكار بدنساز جهان در پنجاب هند درگذشت. "آديتيا رومئو ديو" كوچكترين بدنساز جهان بود كه در 23 سالگي جان خود را از دست داد. او كه در ايالت پنجاب هند زندگي مي‌كرد، به روايت كتاب ركوردهاي جهاني گينس از سال 2006 كوچك‌ترين بدنساز جهان به شمار مي‌آمد. قامت "رومئو" به يك متر هم نمي‌رسيد و وزنش نيز نزديك به 10 كيلوگرم بود. با اين همه علاقمندي او به ورزش باعث شده بود، به چهره‌اي شناخته شده در دنيا تبديل شده و به محبوبيت زيادي در اين سطح دست يابد.

شبكه‌هاي تلويزيوني از سرتاسر جهان درباره او و سرگرمي‌هايش گزارش‌هايي داشتند. او در سفري به آمريكا به نمايش تمرين‌هاي ورزشي خود پرداخت. با اين همه اين ورزشكار كوتوله از سال 2008 با آنوريسم مغزي رو‌به‌رو شد كه هر آن مي‌توانست به مرگ آني وي منجر شود. به نظر مي‌رسد مرگ او نيز به همين دليل بوده باشد. او در حالي كه بيهوش بود، روانه بيمارستان شد ولي پزشكان نتوانستند او را به زندگي بازگردانند. "آنيل ديو شارما" پدر او به شبكه خبري abc گفت: "حال او تا شب پيش از مرگش خوب بود ولي بعد بيهوش شد. او را به بيمارستان برديم و آنجا در كما بود. در باقي عمرمان سوگوار او خواهيم بود."

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها