هرکول 7 ساله +عکس

کد خبر: 228883

افراد و کودکانی در دنیا وجود دارند که از همان ابتدای زنگی شان دارای قدرت های خارق العاده ای بوده اند. برخی از آنها باهوش و البته برخی دیگر بسیار قوی هستند.

هرکول 7 ساله +عکس

باشگاه خبرنگاران: افراد زیادی هستند در دنیا که با ورزش های سخت و انجام تمرین های طاقت فرسا بعد چندین سال می توانند هنرنمایی هایی مانند کشیدن خودرو و یا بلندکردن وزنه های سنگین انجام دهند. افراد و کودکانی در دنیا وجود دارند که از همان ابتدای زنگی شان دارای قدرت های خارق العاده ای بوده اند. برخی از آنها باهوش و البته برخی دیگر بسیار قوی هستند. "یانگ جیلانگ" از جمله بچه هایی است که از همان بچگی دارای قدرت خاصی بوده اند و او در سن 7 سالگی با قویترین مردان دنیا رقابت می کند. این پسر بچه 7 ساله که در کشور چین زندگی می کند می تواند یک خودرو را به راحتی به دنبال خودش بکشد و همچنین توان آن را دارد که یک کیف 50 کیلویی را روی دوش بکشد.

پزشکان در مورد سلامت او می گویند این پسر بجه دچار هیچ مشکل خاصی نیست و تنها استخوان های او از یک بچه ای به این سن بسیار بزرگترو همچنین قوی تر هستند. او در مورد آرزوهای آینده اش می گوید که قصد دارد به یک قهرمان قوی ترین مردان دنیا تبدیل شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها