شارژرهای اورژانسی / عکس

کد خبر: 232250

تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مواقعی که به تلفن همراهتان نیاز شدید دارید ناگهان شارژ آن نیز به پایان برسد؟ در این زمان است که نیاز به یک شارژ همراه احساس می شود.

شارژرهای اورژانسی / عکس

باشگاه خبرنگاران: مشکل تمام شدن شارژ در شرایط حساس و دقیقا درهمان موقعی که به شارژ نیاز هست برای بسیاری از افراد تا به حال رخ داده است این مسئله باعث شد تا برخی از مهندسین به فکر چاره باشند. طراحان به تازگی مدل جدیدی از شارژرهای همراه را رونمایی کرده اند که البته بیشتر به نام "شارژرهای اورژانسی" شناخته می شوند و می توانند در شرایط حساس به کمک شما آید.

تا به حال شارژهای همراه زیادی وارد بازار شده است اما این مورد با آن ها متفاوت است چرا که حجم کمتری از فضا را اشغال می کند و همچنین کاملا قابل حمل است. برای شارژ کردن این دستگاه تنها کافی است تا آن را به یک پورت یو اس بی متصل کنید و سپس این دستگاه شارژ خواهد شد و در زمان های نیاز می توانید به سرعت از آن استفاده کنید. طراحان این سیستم می گویند این دستگاه می تواند در آینده برای تمامی تلفن های همراه وارد بازار شود چرا که نمونه اولیه آن برای گوشی های آیفون آمده است و همچنین این دستگاه به خاطر کوچک بودنشان مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها