اصلان جان‌سخت با ترور کشته شد +عکس

کد خبر: 242246

وی كه با نام "پدربزرگ خاسان" نیز شناخته می شود، متعلق به گروهی تبهكار روسی بود كه خالكوبی های معروفی در بدن دارند و در فرهنگ و حتی ترانه های محلی روس از شهرت ویژه ای برخوردارند.

اصلان جان‌سخت با ترور کشته شد +عکس

باشگاه خبرنگاران: اگرچه مافیای ایتالیا در جهان شهرت و شاخه های فراوانی دارند اما روس ها نیز در این زمینه صاحب قدمت زیاد بوده و گروههای تبهکار و باندهای مختلف این کشور، فعالیتهای مافیایی زیادی را انجام می دهند. چند سالی است با افزایش فعالیتهای برخی گروههای مافیایی در روسیه، سردسته های این گروهها با یکدیگر درگیر شده و تلفات زیادی بر جای گذاشته است اما شاید معروفترین اتفاق در این چند سال اخیر، شلیکی بود که امروز به اصلان اوسویان شد. وی كه با نام "پدربزرگ خاسان" نیز شناخته می شود، متعلق به گروهی تبهكار روسی بود كه خالكوبی های معروفی در بدن دارند و در فرهنگ و حتی ترانه های محلی روس از شهرت ویژه ای برخوردارند. اوسویان كه 75 سال داشت، اصلیت گرجی و قومیت كرد داشت و متهم به رهبری یكی از بزرگترین باندهای قاچاق سلاح و مواد مخدر بود و مراكز زیرزمینی قمار را در كنار تجارت های غیرقانونی اداره می كرد. اوسویان به ضرب گلوله یک تک تیرانداز هنگام خروج از یک رستوران در مسکو کشته شد و در این تیراندازی یک زن دیگر نیز زخمی شد.

اوسویان در سپتامبر 2010 میلادی از یک حادثه ترور در مسکو جان سالم بدر برد و امروز نیز ابتدا به سبب تیراندازی زخمی شد و سپس در بیمارستان جان باخت. وی از نزدیکان ویاچسلاو یاپونچیک یکی از مهره های مهم مافیای روس بود که در سال 2009 در یک ترور کشته شد. اوسویان از سال 2006 با یك گروه تبهكار گرجی به رهبری فردی به نام تاریل اونیانی در نبرد بود و اکنون نیز این باند مهمترین متهم این ترور محسوب می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها