ناشناسی که خودروی بوش را خرید/عکس

کد خبر: 243039

این خودروی کابین دار که ساخت کارخانه فورد در سال 2009 است در مزایده مشهور بارت جکسون که برگزار کننده فروش خودروهای خانگی در آریزوناست، به فروش رفته است.

ناشناسی که خودروی بوش را خرید/عکس

باشگاه خبرنگاران: اگرچه چند وقتی است جهان از دست لشکرکشی های جرج بوش راحت شده است، اما رییس جمهور سابق آمریکا دست از تلاش نکشیده و فعلا مشغول پول درآوردن از راههای ابتکاری است و توانسته یک دستگاه خودرو متعلق به خود را به مبلغ سیصد هزار دلار بفروشد. این خودروی کابین دار که ساخت کارخانه فورد در سال 2009 است در مزایده مشهور بارت جکسون که برگزار کننده فروش خودروهای خانگی در آریزوناست، به فروش رفته است. نکته جالب در این خصوص آن است که برگزار کننده مزایده، مشخصات خریدار خودروی رئیس جمهور سابق آمریکا را که از آن در مزرعه اش در تکزاس استفاده می کرد، فاش نکرده است. بوش از این خودرو فقط در مزرعه ‌اش در تکزاس و صرفا برای گشت و گذار دوستان و میهمانان استفاده می کرده است.

برای اینکه خریدار مطمئن شود این خودرو متعلق به رییس جمهور سابق آمریکاست، روی پانل کیسه هوای سمت راست این خودرو امضای جرج بوش به چشم می خورد و خریدار این خودرو، به همراه این وانت دو کابین، ویدئویی دریافت کرده که جرج بوش را در حال رانندگی در مزرعه و همچنین درج امضا بر روی پانل سمت راست خودرو نشان می دهد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها