"خانواده فتوژنیک"روی جلد مجلات/عکس

کد خبر: 281577

تمام افراد این خانواده که شامل پدر و مادر و بچه های 1 تا 15 ساله آنهاست در یکی از آژانسهای تبلیغاتی فوق العاده بزرگ بریتانیا ثبت نام کرده و از این طریق وارد حرفه مدلینگ و تبلیغات شده اند. درآمد ماهانه آنها حدود 7500 دلار است . متخصصان تبلیغات معتقدند استفاده همه اعضای خانواده در تبلیغات مرتبط با خانواده بسیار بهتر از استفاده از غریبه ها در کنار یکدیگر است.

"خانواده فتوژنیک"روی جلد مجلات/عکس
پرداد: خانواده "فیلیپس" که دارای 4 فرزند است از طرف رسانه های اروپایی لقب "خانواده فتوژنیک" را به خود اختصاص داده اند. آنها تا کنون در صدها آگهی تبلیغاتی حضور داشته اند، تصاویر این خانواده سالهاست روی جلد مجلات، روزنامه ها، کاتالوگها و تیزرهای تبلیغاتی دیده میشود. به گزارش میرور، تمام افراد این خانواده که شامل پدر و مادر و بچه های 1 تا 15 ساله آنهاست در یکی از آژانسهای تبلیغاتی فوق العاده بزرگ بریتانیا ثبت نام کرده و از این طریق وارد حرفه مدلینگ و تبلیغات شده اند. درآمد ماهانه آنها حدود 7500 دلار است . متخصصان تبلیغات معتقدند استفاده همه اعضای خانواده در تبلیغات مرتبط با خانواده بسیار بهتر از استفاده از غریبه ها در کنار یکدیگر است. آنها در تبلیغات بزرگی در کشورهای مختلف نظیر: استرالیا، امریکا، مولداوی و هلند نیز شرکت داشته اند.
پدر خانواده که 42 ساله است از 16 سالگی وارد حرفه مدلینگ شده و بعدها خانواده خود را نیز وارد این حرفه کرد. او معتقد است این راحت ترین و لذت بخش ترین کار در دنیاست و او حاضر نیست شغلش را با هیچ چیز در دنیا عوض کند. وی میگوید بخش اعظم این درآمد را برای آینده بچه های خود پس انداز کرده است تا بتوانند در آینده زندگی خوبی داشته باشند. علیرغم درآمد بالایی که این خانواده از تبلیغات به دست می آورند آقای فیلیپس میگوید هیچ ضمانتی برای این شغل وجود ندارد و وی همواره نگران آینده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها