نقشه زیبا و پیچیده اینترنت

کد خبر: 320739

این تصویر شامل نقشه کامل اینترنت، چهار نقشه کوچک درباره نظارت NSA روی اینترنت، شبکه های اجتماعی پر کاربر، مرورگرهای محبوب اینترنتی و نفوذ جهانی اینترنت، لیست ۵۰۰ سایت برتر در الگسا، جدول زمانی مختصری از تاریخچه اینترنت، شرکت های نرم افزاری مشهور و بسیاری موارد دیگر است.

نقشه زیبا و پیچیده اینترنت

مشرق: مصور کردن اینترنت تقریبا کاری بسیار دشوار و پیچیده است اما این مساله مانع نشد تا جی جیسون سیمونز سعی خود را کرده و یک شاهکار خلق نماید. نتیجه تلاش وی نقشه ای با جزییات فراوان و بسیار زیبا است.

خیلی روشن است که نقشه فقط بخش کوچکی از اینترنت را نمایش می دهد زیرا همانطور که سیمونز توضیح می دهد 'اگر غیر از این بود این نقشه غیر قابل خواندن و شاید هم در طول مدت زندگی یک انسان معمولی غیر قابل طراحی بود.' سیمونز خود درباره آنچه که می توانید در این نقشه ببینید توضیح می دهد:

این پوستر شامل نقشه کامل اینترنت، چهار نقشه کوچک درباره نظارت NSA روی اینترنت، شبکه های اجتماعی پر کاربر، مرورگرهای محبوب اینترنتی و نفوذ جهانی اینترنت، لیست ۵۰۰ سایت برتر در الگسا، جدول زمانی مختصری از تاریخچه اینترنت، شرکت های نرم افزاری مشهور و بسیاری موارد دیگر است.

سرانجام اینکه باید بپذیریم نتیجه این کار کمی گیج کننده اما بسیار زیبا است. علاقمندان می توانند اصل نقشه را با کیفیت بالا از اینجا ببینند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها