گوشی همراه خود را آماده سفر کنید

کد خبر: 406317

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردش است. امیدواریم با معرفی برنامه‌های مفید برای اندروید در سفر، تجربه بهتری را کسب کنید.

گوشی همراه خود را آماده سفر کنید
فردا نیوز: تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردش است. امیدواریم با معرفی برنامه‌های مفید برای اندروید در سفر، تجربه بهتری را کسب کنید.
GPS Status + اکثر برنامه‌هایی که برای شما معرفی می‌کنیم از جی‌پی‌اس داخل گوشی یا تبلت استفاده می‌کند. شاید متوجه شده‌اید که گاهی مکان‌یاب گوشی، دیر عمل کرده و یا مکان شما را اصلا نشان نمی‌دهد. با استفاده از برنامه GPS Status می‌توانید این مشکل را تا حدودی برطرف کنید. زمانی که به اینترنت متصل هستید، جی‌پی‌اس گوشی را روشن کرده و این برنامه را اجرا کنید. با باز کردن برنامه، اطلاعات کمکی مکان‌یابی از اینترنت دریافت شده و ماهواره‌ها در مکان‌یاب زودتر قفل کرده و مکان شما را نشان خواهند داد. هم‌چنین این برنامه طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع از سطح دریا، قطب شمال و سرعت حرکت را نیز نشان می‌دهد.
The Traveler + در شروع سفر خود، مکان یاب گوشی را روشن کرده و این برنامه را اجرا کنید تا مسیر سفر را روی نقشه ثبت کند. می‌توانید حین سفر با این برنامه، عکس بگیرید، فیلم بگیرید، یادداشت متنی و صوتی ضبط کنید و مکان مورد علاقه خود را علامت بزنید. همه این موارد در نقشه نشان داده خواهد شد و می‌توانید ببینید که کدام عکس را کجای سفر گرفته‌اید.
چمدان + با چمدان می‌توانید وسایل سفر را بررسی کنید تا چیزی از قلم باقی نماند. خود برنامه نیز فهرستی از وسایل ضروری را به شما پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید برای هر کدام یادآور شخصی بسازید تا چیزی را فراموش نکنید.
تریپ + برنامه تریپ جاذبه‌های شهری، مکان‌های تفریحی، مراکز خرید و اقامتی و رستوران‌ها را به تفکیک هر شهر ارائه می‌دهد. همچنین توضیح مختصری راجع به هر شهر می‌دهد.
سازمان میراث فرهنگی خراسان جنوبی + این برنامه آثار و ابنیه تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و سوغات این استان را معرفی کرده و درباره آداب، رسوم و سنت‌های مردم خراسان توضیح می‌دهد.
نقشه‌ گردشگری کیش + اگر به جزیره کیش سفر می‌کنید، این برنامه برای شماست. با این برنامه می‌توانید نقشه جزیره کیش و مکان‌های دیدنی، اقامتی، تفریحی، آژانس‌های مسافرتی و رستوران‌ها را به صورت آفلاین داشته باشید. با روشن کردن مکان‌یاب گوشی‌ می‌توانید مقصدهای اطراف خود را مشاهده کنید.
مشهد نما + برنامه مشهدنما تمامی مکان‌های شهر مشهد، مانند زیارتگاه‌ها، هتل‌ها، بازارهای تجاری، مکان‌های تفریحی، آثار تاریخی، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مکان‌های جالب را در مشهد بیابید. این برنامه به مرور به روز رسانی شده و مکان‌های جدید به آن اضافه می‌شود.
مسافر تبریز +
سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، برنامه مسافر تبریز را برای گردشگران این شهر ارائه کرده است. با این برنامه می‌توانید آثار فرهنگی، تاریخی، گردشگری، امدادی و رفاهی در شهر تبریز را مشاهده کنید. در قسمت، توضیحات کاملی از بناهای تاریخی و تفریحی ارائه شده است. علاوه بر آن، فهرست انواع سوغاتو صنایع دستی، اطلاعات حمل و نقل داخلی شهری و برون شهری و اطلاعات پرواز لحظه‌ای فرودگاه تبریز نیز در آن گنجانده شده است.
بغچه + بغچه برنامه‌ای جامع برای بررسی مکان‌های دیدنی، سوغاتی‌ها و نقشه هر شهر است. هم‌چنین می‌توانید برخی مکان‌های دیدنی را به فهرست علاقمندی‌ها اضافه کنید. هم‌چنین این برنامه به شما در مسیریابی کمک خواهد کرد.
گزیده غارهای ایران + در ایران غارهای بسیاری یافت می‌شود. این برنامه غارهای ایران را فهرست کرده و به معرفی آن‌ها می‌پردازد. هم‌چنین می‌توان برخی از غارها را به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرد.
لذت سفر + برنامه لذت سفر، برای یافت و رزرو کردن هتل‌هاست. با این برنامه می‌توان علاوه بر اطلاع یافتن از آخرین اطلاعات بیش از ۳۴۰ شهر، جاذبه‌های گردشگری آن‌ها، هتل‌های آن شهر و فهرست اتاق‌ها و قیمت را نیز مشاهده کرده و به صورت آنلاین اتاق رزرو کرد. امکان نظردهی نیز وجود داشته و می‌توان نظر مسافران قبلی را دید.
حریم رضوی + برنامه حریم رضوی، نقشه آفلاین حرم امام رضا، با قابلیت جستجوی صحن‌ها، رواق‌ها، اماکن و مقابر است. با این برنامه با استفاده از مکان‌یاب گوشی می‌توانید موقعیت شما در حرم را یافته و مسیریابی کند. هم‌چنین اوقات شرعی، آداب زیارت، ادعیه مورد نیاز در حرم و تلفن‌های ضروری در برنامه موجود است.
شهرداری اصفهان + شهرداری اصفهان با هدف کمک به گردشگران این شهر، این برنامه را تولید کرده که در آن به معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان پرداخته است. هم‌چنین این برنامه دارای فهرست مراکز مهم همراه با آدرس و تلفن آن‌ها و اوقات شرعی است.
استفاده از مکان یاب گوشی‌های هوشمند، مصرف باتری شما را افزایش می‌دهد. پس بهتر است قبل از سفر به فکر تهیه یک باطری پشتیبان باشید و یا شارژر فندکی خودرو بگیرید تا بدون شارژ نمانید.
سفری ایمن و بدون خطر را برای شما آرزو می‌کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها