ترفندهایی برای هک نشدن!+آموزش

کد خبر: 448566

به منظور جلوگیری از طعمه شدن توسط هکرها، 5 ترفند ویژه آیفونی ها برخواهیم شمرد که امنیت گوشی آن ها را چند برابر می کند.

ترفندهایی برای هک نشدن!+آموزش
باشگاه خبرنگاران: امروزه ما بیشتر اطلاعات شخصی خود را درون تلفن های هوشمند نگهداری می کنیم و همچنین از این تلفن ها برای فرستادن ایمیل های شخصی، کارهای بانکی و خرید های اینترنتی استفاده می کنیم.به همین علت بیشتر مواقع نگران هک شدن اطلاعات خود توسط هکرها هستیم.
5 راه برای افزایش امنیت تلفن های آیفون وجود دارد که به آنها می پردازیم
1.استفاده از کد امنیتی ویا استفاده از اثر انگشت
قفل کردن صفحه نمایش اطلاعات شما را محفوظ نگه می دارد.کافی است به تنظیمات تلفن settingرفته و گزینه "touch ID & passcode" را لمس کنید.
2.استفاده از رمز عبور طولانی تر
احتمال 1 در 10000حدس زدن رمز چهار رقمی در مرحله اول وجود دارد پس بهتر است از رمز طولانی تر واز ترکیب حروف و.اعداد استفاده کنید .کافیست برای فعال کردن آن به تنظیمات تلفن هوشمند خود رفته و گزینه "Touch ID& passcode" را لمس کنید و گزینه "Simple passcode" را خامش کنید.(درحالت off قرار دهید)
3.هوشمند کردن تلفن در برابر سارقان
اگر گوشیتان به دست سارق بیافتد با فعال کردن گزینه "Erase Data" میتوانید با 10 بار رمز اشتباه تمام اطلاعات خود را پاک کنید.برای فعال کردن به تنظیمات رفته و در"Touch ID&Passcode" گزینه "Erase Data" را فعال کنید.
4.تنظیمات حریم خوصوصی
تمام برنامه هایی که بر تلفن خود نصب می کنید از شما می خواهد که اجازه دسترسی به دوربین تلفن،میکروفن و حتی بعضی از انها اجازه دسترسی به عکس های شمارا می خواهند.تعدادی از این برنامه ها هستند کهمورد استفاده قرار نمی گیرند و با رفتن به تنظیمات گوشی و گزینه Privacy settings"" قادر به دیدن که برنامه ها هستید و می توانید آنها را خاموش / روشن کنید.
5. غیر فعال کردن siri
حتی زمانی که صفحه گوشی شما قفل است siri می تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد و این راه خوبی برای هکرها است که از این طریق به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.با رفتن به تنظیمات گوشی خود و انتخاب "Touch ID &Passcode" گزینه "allow access when locked" را در حالت خاموش قرار دهید.
منبع:تلگراف
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها