موتورسیکلتهای جذاب آینده را ببینید+عکس

کد خبر: 466245

یک شرکت مطرح در ساخت موتورسیکلت از چند مدل محصول مفهومی رونمایی کرده که می توان آنها را نمایش باشکوهی از نسل آتی موتورسیکلتها به شمار آورد.

موتورسیکلتهای جذاب آینده را ببینید+عکس
مهر: مهندسان و طراحان خلاق تیم طراحی اروپایی هوندا این مدل های مفهومی را برای نمایشگاه EICMA آماده کرده اند. آنها با الهام گرفتن از مدل افسانه ای CB۶۵۰F که همواره در ذهن علاقمندان به صنعت موتورسیکلت سازی قرار دارد دو مدل مفهومی موسوم به CB۴ و Six۵۰ طراحی کرده اند. مدل CB۴ تا حدودی تداعی کننده مدلهای کلاسیک است که به لطف طراحی خلاقانه طراحان هوندا گوشه هایی از آینده را نیز در خود دارد. این موتورسیکلت ۴ سیلندر از نوع ۶۵۰ سی سی بوده و به نظر می رسد در آینده به عنوان یکی از قدرتی ترین موتورسیکلتهای خیابانی به کار گرفته شود.
موتورسیکلتهای جذاب آینده را ببینید موتورسیکلتهای جذاب آینده را ببینید
مدل Six۵۰ موتورسیکلت Six۵۰ نیز با برخورداری از ساختاری نسبتا مشابه به CB۴ نظر صاحبنظران این صنعت را به خود جلب کرده است. البته این محصول عمدتا برای جاده های کوهستانی و نواحی صعب العبور طراحی شده است که این ویژگی از تایرهای آن به خوبی پیداست. این موتورسیکلت ۴ سیلندر اگرچه ساختاری منحصربفرد و جذاب دارد با این حال نسبت به توان در نظر گرفته شده برای آن وزن قابل توجهی داشته و از این حیث مورد انتقاد کارشناسان واقع شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها