قاتل سریالی روس که ۸۲ قربانی داشت! +تصاویر

کد خبر: 654921

پلیس روس که به عنوان بهترین پدر نیز شناخته شده بود قاتل سریالی گرگینه ای بود که 82 قربانی داشت .

قاتل سریالی روس که ۸۲ قربانی داشت! +تصاویر
ایران آنلاین: به گزارش میرر، متهم " میخائیل پاپ کوو" به تمام قربانیان خود تجاوز کرده و سپس تک تک آنها را به قتل رسانده است .
بنا بر گزارش های منتشر شده هنگامیکه این پلیس متخلف در سال 2015 میلادی دستگیر شد آنچه که توجه کارآگاهان پلیس را به خود جلب کرده ، هنگام بازجویی وقتی درباره جنایت هایش از وی سوال کرده اند ، شانه هایش را بالا انداخته و اظهار بی تفاوتی کرده است .
پلیس روسیه اعلام کرد که این پلیس قاتل را به جرم قتل تنها 22 زن در شهر " آنگارسک " در سیبری در سال 2015 میلادی دستگیر کرده اند.
این در حالی است که زن این پلیس او را شوهری خوب و مهربان و دخترش وی را پدری دوست داشتنی توصیف کرده اند.
گزارشهای پلیس نشان می دهد که قربانیان این پلیس متخلف کارمند، کارگران نظافتچی ، کارمندان دفتری ، زنان خیابانی و چندین مادر بوده اند که وی آنها را سوار بر خودروی خود کرده و پس از آزار به قتل رسانده است . در زمان ارتکاب جرم این پلیس قاتل خودرواش را در مقابل رستوران ها و کلوپ های شبانه نگه داشته و در انتظار فرصت بوده تا قربانیانش را به دام اندازد.
بنا براطلاعات بدست آمده اکثر قربانیان به منطقه جنگلی برده شده و مورد تعرض قرار گرفته اند . این متهم پس از دستگیری ادعا کرده که هنگامیکه احساس کرده همسرش با یکی از همکاران مرد خود رابطه پنهانی برقرار کرده جنایتهای خود را آغاز کرده است .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها