درخواست بروجردی از سازمان همکاری‌های اسلامی /مسلمانان باید کالاهای سوئد را تحریم کنند

کد خبر: 1200889

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این که سازمان همکاری‌های اسلامی در پی هتک حرمت قرآن کریم باید اجلاس فوق العاده ای برگزار کند، گفت: مسلمانان باید کالاهای ساخت سوئد و هر کشوری که دست به چنین اقدامی می‌زند را تحریم کنند.

درخواست بروجردی از سازمان همکاری‌های اسلامی /مسلمانان باید کالاهای سوئد را تحریم کنند

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با هتک حرمت قرآن کریم در سوئد اظهار داشت: این اقدام رذیلانه را شدیدا محکوم می‌کنم، با توجه به اینکه همه کتاب های آسمانی از دید ما مسلمانان قابل احترام هستند، هتک حرمت قرآن کریم هتک حرمت همه کتاب های آسمانی از جمله انجیل و تورات است.

وی تصریح کرد: همچنین با عنایت به این که این کتاب های آسمانی براساس وحی الهی به پیامبران الهی است، هتک حرمت الهی تلقی می شود، در نتیجه خروش مسلمانان و اعتراض و اقدام به هنگام ضروری و به جاست.

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: فکر می کنم از سوی سازمان همکاری های اسلامی که متاسفانه امروز به هیچ وجه توجهی به مسائل جهان اسلام نمی کند، برگزاری اجلاس فوق العاده ضروری است.

بروجردی پیشنهاد کرد: همه مسلمانان باید کلیه کالاهای ساخت سوئد و هر کشور دیگری که این گونه جسورانه، عالمانه و آگاهانه به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر توهین می کند، تحریم کنند.

وی افزود: همچنین مسلمانان مقیم کالاهای آن کشور را خریداری نکنند و اقدام همگانی در سطح جهان اسلام توسط جمعیت دو میلیاردی مسلمانان انجام شود.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها