ابوالفضل پورعرب درگذشت | فرزند ابوالفضل پورعرب درباره فوت پدرش چه گفت؟

کد خبر: 1189876

در ساعت گذشته خبرهایی مبنی بر درگذشت ابوالفضل پورعرب منتشر شد که با تماس خبرنگاران با وی او خبر از سلامتی خود داد. پورعرب در بیمارستان نیکان تهران بستری است.

ابوالفضل پورعرب درگذشت | فرزند ابوالفضل پورعرب درباره فوت پدرش چه گفت؟

در ساعت گذشته خبرهایی مبنی بر درگذشت ابوالفضل پورعرب منتشر شد که با تماس خبرنگاران با وی او خبر از سلامتی خود داد. پورعرب در بیمارستان نیکان تهران بستری است./ باشگاه روزنامه‎نگاران

از چند ساعت پیش خبرهای درگذشت ابوالفضل پورعرب منتشر شده است که فرزندش این خبرها را تکذیب کرد.

از چند ساعت پیش خبرهایی مبنی‌بر درگذشت ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده که پوریا پورعرب، فرزند این بازیگر در گفت‌وگویی ضمن تکذیب این خبر گفت: تمامی این اخبار کذب است و پدرم در انتظار عمل پا به سر می‌برد.

پیش از این علی تقی‌پور، تهیه‌کننده مستند «سگ» درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب گفته بود، متاسفانه با توجه به نتیجه آزمایش‌ها شرایط جراحی پای آقای پورعرب میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.

ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما سر ساخت مستندی به نام «سگ» از ناحیه پا دچار مشکل شد و در ادامه هم مشکل عفونت در ناحیه پا پیدا کرد و برای طی کردن روند درمان چند روزی در بیمارستان بستری شد.

۸ آذر پورعرب از بیمارستان مرخص شد تا روند درمانش را در منزل دنبال کند، اما چند ساعت بعد حالشان بد شد و دوباره با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

۳۰ آبان بود که این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفته بود، پای من ناراحت است و خداروشکر درحال حاضر حال مساعدی دارم.

ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است تا سال ۱۳۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بود سپس فعالیت کامل او صرف تئاتر شد تا اینکه برای فیلم «عروس» انتخاب شد.

پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» به شدت مشهور شد تا اینکه سال ۱۳۷۵ با فیلم «مردی شبیه باران» موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر فجر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها