حادثه برای بازیگر معروف هنگام بازی در یک فیلم | برای جراحی دوم شهرام عبدلی دعا کنید

کد خبر: 1205857

امیر غفارمنش از بازگشت هوشیاری شهرام عبدلی خبر داد که از شبِ گذشته در اوضاع وخیمی به سر می‌برد.

حادثه برای بازیگر معروف هنگام بازی در یک فیلم | برای جراحی دوم  شهرام عبدلی دعا کنید

امیر غفارمنش از بازگشت هوشیاری شهرام عبدلی خبر داد که از شبِ گذشته در اوضاع وخیمی به سر می‌برد.

خبر درباره بستری شدنِ شهرام عبدلی به انواعِ مختلف در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود. امیر غفارمنش امروز از حالت افت هوشیاری او خبر داد و از مردم خواست برای او دعا کنند.

خبرنگار تسنیم در تماسِ دوباره با این بازیگر، به خبر امیدوارکننده‌ای دست پیدا کرد. غفارمنش از بازگشتِ هوشیاری به شهرام عبدلی خبر داد و گفت: من 20 دقیقه پیش باخبر شدم که هوشیاریِ شهرام عبدلی بالا آمده و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد. به گونه‌ای که الان همه گروهِ این پروژه‌ای که در مشهد مشغول به کاریم، همه خوشحال‌اند.

وی به این نکته اشاره کرد که امیدوارم با دعایِ مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.

پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می‌برد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. در حال حاضر به دلیل درگیری ارگان‌های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد.

عمل جراحی اولی که بر روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است. البته عمل جراحی دوم به عملکرد ارگان‌های حیاتی و شرایط جسمانی شهرام عبدلی بستگی دارد که نیاز دارد یا خیر./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها