حواشی کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه

کد خبر: 1226417

کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه با حاشیه‌های پررنگی برگزار شد.

حواشی کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه

کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه با حاشیه‌های پررنگی برگزار شد.

کنسرت محسن ابراهیم‌زاده از خوانندگان پاپ کشور شب گذشته در تالار وحدت ارومیه با حواشی بسیار برگزار شد.

پس از اجراهای پرحاشیه قبلی محسن ابراهیم‌زاده در سایر نقاط کشور، این بار نوبت به کنسرت او در ارومیه رسید تا بار دیگر حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن برنامه‌هایش بر زبان‌ها بیفتد.

* تأخیر در آغاز برنامه و تنش در سالن

طبق اطلاع‌رسانی‌ای که صورت گرفته بود، بلیت این کنسرت در یکی از سایت‌های اینترنتی گذاشته شده بود که با مبالغ 350هزار تومانی و 150هزار تومانی فروخته شد.

نزدیک به یک‌هزار و 200 نفر از مردم در ارومیه اقدام به تهیه بلیت کردند و از ساعتی قبل از زمان اعلام‌شده آماده اجرای این خواننده بودند.

با اینکه ساعت 21:30 برای شروع کنسرت اطلاع‌رسانی شده بود، زمان آغاز کنسرت این خواننده جوان از ساعت 22‌:30 بود.

هرچند اعتراضات به تأخیر در آغاز مراسم کم‌وبیش وجود داشت، اما دلیل این تأخیر از سوی تهیه‌کننده بیماری این هنرمند اعلام شد.

* بیماری و عدم‌تمرکز خواننده موجب افزایش تنش در سالن

خود ابراهیم‌زاده هم هنگام حضورش به‌روی سن، به حاضران اعلام کرد که از بیمارستان عازم سالن شده است و حال خوشی هم ندارد.

این خواننده با حالتی مضطرب و تلوتلوخوران در سن حاضر شد و توانست فقط 3 ترانه اجرا کند.

وی هنگام اجرایش لیوان به دست بود و  مدام آب می‌نوشید، همین اجرای ضعیف و  ناهماهنگی در اجرای برنامه موجب اعتراض حاضرین و ترک سالن توسط مردم شد.

* بازگشت پول؛ درخواست مردم از برگزارکنندگان

حاضران در سالن که پول خود را بر باد رفته می‌دیدند، جلوی درب ورودی تالار وحدت تجمع کرده خواستار مداخله نیروهای انتظامی و برقراری نظم و حتی گرفتن پول خود شدند.

* خواننده بیمار بود، ببخشید!

با وجود تمام حواشی، احسان صوفی‌زاده به‌عنوان تهیه‌کننده و هماهنگ‌کننده برنامه کنسرت، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با انتشار متنی اعلام کرد که محسن ابراهیم‌زاده به‌دلیل مشکل پرواز، با خودروی شخصی عازم ارومیه شده و حال خوشی هم نداشته که به‌دلیل احترام به مخاطبان با تزریق آمپول و سرم در سالن حضور یافته است.

وی در این نوشته، خواستار خویشتن‌داری مخاطبان شده و اعلام کرده است که اگر قصد خواننده لغو کنسرت بود، از حضور در سالن امتناع می‌کرد!

با این نوشتار و اعلام هماهنگ‌کننده کنسرت، مشخص می‌شود که احترام به مخاطب در ردیف آخر اجراکنندگان قرار دارد چراکه تأخیر در اجرا، تنها 3 ترانه و نوع مواجهه خواننده با مخاطبان چیزی جز عدم اجرا در کنسرت را داشت و هیچ توجیهی برای این امر قابل قبول نخواهد بود.

با توجه به اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی با مجوز رسمی انجام شده است، از متولیان امر و در رأس همه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود با ورود به‌موقع، خسارات واردآمده به مردم را جبران کنند و مانع برگزاری چنین برنامه‌های حاشیه‌دار در شهر شوند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها