شب یلدا را با تلویزیون بگذرانید

کد خبر: 1039288

شبکه آی‌فیلم با فیلم رامبد جوان و "مومیایی" پرویز پرستویی و شبکه نمایش با "شهر موش‌ها" و "خواستگاری" به استقبال طولانی‌ترین شبِ سال می‌رود.

شب یلدا را با تلویزیون بگذرانید

خبرگزاری تسنیم: تلویزیون در کنار ویژه برنامه‌هایش، فیلم‌های سینمایی هم برای شبِ یلدای مخاطبان درنظر گرفته که شنبه و یکشنبه در آی‌فیلم و روز یکشنبه‌ای پُرِپیمان در شبکه نمایش، این فیلم‌ها را خواهید دید:

- شبکه نمایش در روز یکشنبه 30 آذرماه مثلِ زمانِ همیشگی‌اش در ساعات 13، 19، 21، 23 و یک بامداد، فیلم‌های سینمایی روی آنتن می‌برد. فیلم‌هایی همچون "شهر موش‌ها"، "شیدا"، "نقطه آغاز"، "خواستگاری" و "عشق پردردسر".

- اما آی‌فیلم از شنبه ساعت 22 در قُرقِ فیلم سینمایی است. ابتدا فیلم سینمایی "اسپاگتی در 8 دقیقه" رامبد جوان، شنبه 29 آذر ساعت 22 پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تکتای 6 ساله با پدرش پدرام زندگی می‌کند. در همسایگی آنها مادر و پسری به نام‌های گلشید و مانی زندگی می‌کنند. درگیر شدن گلشید و مانی با یک ماجرای کلاهبرداری این دو خانواده را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

آتیلا پسیانی، سارا خوئینی‌ها، رامبد جوان، مریم کاویانی، محسن قاضی‌مرادی، محمود بهرامی و افسانه چهره‌آزاد بازیگران اصلی این فیلم سینمایی‌اند.

همچنین، فیلم سینمایی "مومیایی3" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی، رامبد جوان، مهتاب کرامتی، فتحعلی اویسی، رضا ژیان و سیروس ابراهیم‌زاده یکشنبه شب روی آنتن خواهد رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها