بلیت سینما ۳۰ هزار تومان شد

کد خبر: 1056326

فیلم‌های «خون شد»، «لاله» و «تکخال» در اکران نوروزی 1400 جای گرفتند و دو فیلم دیگر هم به اکران نوروزی اضافه می‌شوند.

بلیت سینما ۳۰ هزار تومان شد

خبرگزاری فارس: مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی سال ۱۴۰۰ گفت: برای اکران نوروزی تلاش کردیم تنوع ژانر را در نظر بگیریم تا مخاطب با هر سلیقه ای بتواند در ایام تعطیلات از سینما بهره ببرد. سینماها همانطور که پیش تر هم در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم مکانی امن برای مخاطبان است و می تواند اوقات فراغت مخاطبان را به خوبی پر کند.

در جلسه شورای صنفی نمایش (۲۴ اسفندماه) تصمیم بر این شد تا فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «تک خال » به کارگردانی و « لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد  اکران شود.  این سه فیلم در میان آثاری که تقاضای اکران در ایام نوروز داشتند احساس شد می توانند مخاطب را با خود همراه کنند دو فیلم دیگر به اکران اضافه می شودکه به دلیل این که صاحبان آثار قصد داشتند نام فیلم ها دا تغییر دهند فردا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز پیشنهادی که پیش تر درباره  قیمت بلیت داده شده بود توسط رئیس سازمان سینمایی تایید شد . قیمت بلیت در سینماهای پردیس 30 هزار تومان، سالن های ممتاز 25 هزار تومان و سالن های درجه یک با قیمت 20 هزار تومان بلیت فروشی داشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها