بازگشت جنجالی‌ترین چهره برنامه‌های ماه رمضان به تلویزیون +عکس

کد خبر: 1066215

مصطفی شریعتی که حضورش در برنامه رمضانی «مثل ماه» جنجالی و پرحاشیه شده بود، در ویژه‌برنامه عیدانه شبکه سه دوباره به تلویزیون بازگشت و بار دیگر بر دوستی عمیق خود با رسالت بوذری تاکید کرد.

بازگشت جنجالی‌ترین چهره برنامه‌های ماه رمضان به تلویزیون +عکس

همشهری آنلاین: ماجرا از آنجا آغاز شد که بخشی از برنامه رمضانی «مثل ماه» به شبکه‌های اجتماعی راه یافت؛ جایی که رسالت بوذری مجری برنامه از مهمان خود درباره «متراژ دست و پای» همسرش پرسید. بلافاصله فضای مجازی پر شد از مطالبی علیه بوذری و افرادی که او را به بی‌ادب و بی‌نزاکت بودن متهم کردند و خواستار عذرخواهی همه ارکان صدا و سیما شدند.

اندکی بعد که بخشی کامل‌تر از فیلم همان برنامه منتشر شد، به تدریج آمار منتقدان و معترضان کاهش یافت و همه دیدند عبارت «متراژ» را اول خود مهمان برنامه استفاده کرده است. با این حال گروهی همچنان بر مواضع خود پافشاری کردند و اعتقاد داشتند مجری حق نداشته نقص جسمی مهمان برنامه را تحقیر کند.

با اینکه مهمان و مجری «مثل ماه» همان زمان درباره «متراژ» و ماجراهای برنامه شفاف‌سازی کردند اما بوذری در ویژه‌برنامه شبکه سه در عید فطر بار دیگر از مصطفی شریعتی دعوت کرد. مهمان خنده‌رو هم از بازتاب‌های پخش آن برنامه گفت و اعلام کرد توانسته به لطف میلیون‌ها بار دیده شدن آن فیلم، به سود جامعه معلولان و همنوعان خود کار کند.

مصطفی از مسئولان و مدیران خواست فقط گوش شنوا برای شنیدن حرف‌های این گروه داشته باشند و درهای اتاق‌های خود را باز بگذارند. بوذری و شریعتی در پایان باز هم بر دوستی عمیق خود تاکید و اعلام کردند آن حاشیه‌ها و جنجال‌ها دوستی‌شان را پایدارتر کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها