ماجرای جالب بازیگر شدن ماهور الوند

کد خبر: 1080248

ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان نام آشنای سینمای کشور ایران است که چند سالی می‌شود قدم در راه بازیگری گذاشته است​.

ماجرای جالب بازیگر شدن ماهور الوند

به گزارش سایت شماره یک: ماهور الوند فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت.
در مصاحبه ای افزود: رشته من در دانشگاه تئاتر است و در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کردم ، بیشتر فعالیت جدی من از کارهای دانشجویی و برای جشواره های دانشجویی شروع شد.
دو سال در این جشنواره شرکت کردم و دو کار داشتم که هر دو آنها خوشبختانه به عنوان کار برگزیده انتخاب شدند.

یکی از این کارها را در سالن سمندریان اجرا کردیم و دیگری را در تماشاخانه آب این دو کار مشخص ترین کارهای تئاتری بوده که من انجام دادم.

حضور در محیط های هنری باعث می شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوم.

از همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی که هم سن و سال من هستند، تست می گیرند به همین دلیل به دفتر ایشان رفتم.

پس از یک هفته از تست، خود آقای میر کریمی زندگ زدند و گفتند برای نقش اول دختر من را انتخاب کردند که به این ترتیب سال 1394 جلوی دروبین رفتم

ماهور الوند سال 1395 در دومین تجربه بازیگری‌ اش ، نقش اصلی فیلم تهمینه میلانی را کنار میلاد کی مرام و جمشید هاشم پور بازی کرد.

در فیلم «ملی و راه‌ های نرفته اش» نقش دختری را بازی می‌ کند که در مسیر کلاس خیاطی عاشق سیامک می‌ شود و علی رغم مخالفت خانواده با او ازدواج می‌ کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها