حوریه مقدم کارگردان نمایشنامه «مصاحبه» اثر محمد رحمانیان شد

کد خبر: 1087459

حوریه مقدم زاده ۸ آبان ۱۳۶۶ در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر است . مقدم  دانش آموخته  کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است که  از دوران مدرسه با علاقه مند شدن به بازیگری کار خود را با ایفای نقش های مختلف در تئاتر آغاز کرد .

وی بازیگری را با بازی در سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی که در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه ۲ سیما پخش شد،‌ آغاز کرد.

همچنین حوریه مقدم آثاری چون مجموعه تلویزیونی سریال تابستان، سریال طلاق، و فیلم سینمایی زندانی ها به نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌ نمکی و نمایش زن را در کارنامه هنری خود دارد که با بازی تاثیر گذار خود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنوار محلی شد.

 

 

 

 در ادامه مشروح گفت و گوی ویژه فردا نیوز با این بازیگر از کارگردانی جدید وی در نمایش نامه «مصاحبه» را همراه ما باشید.

 

درباره نمایش نامه مصاحبه کمی بیشتر برای مخاطبین ما توضیح دهید:

این نمایش روایت یک دختر و پسر الجزایری را بیان می کند که قربانی انقلاب و جنگ های الجزایر شدند و آثاری که این انقلاب بر روی ذهن این دو جوان برجای گذاشته بود آنقدر زیاد بود که ذهن آنان را پاره پاره کرده و در بیمارستان روانی بسر می برند. این دو جوان در نمایشنامه دختر و پسری 18 ساله و دیگری 30 ساله می باشند.

از نویسنده این نمایشنامه برای ما بگویید:

نویسنده این کار آقای محمد رحمانیان هستند که یک نویسنده و کارگردان فوق العاده حرفه ای هستندکه که با سبک نوشته های ایشان بسیاری از هنرمندان آشنایی کامل دارند. ایشان بیشتر از مباحث اجتماعی و اثرهایی که بر روی جوانان می گذارد دست نوشته های بسیار ارزشمندی را تهیه می کنند.

 

این نمایشنامه در چه زمانی از کارگردانی شما اکران می شود؟

این آثار هم اکنون در حال تمرین توسط بازیگران این نمایشنامه می باشد.و به دلیل شرایط فعلی از بیماری کرونا این نمایشنامه طبق برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آبان و یا آذر 1400 اکران خواهد شد.

 

 

کارگردانی تئاتر شما از کی شروع شد؟

بنده از زمان دانشجویی در این رشته و فارغ التحصیل شدن در رشته فوق لیسانس کارگردانی اقدام به کارگردانی چندین آثار و نمایشنامه کردم و هم اکنون نیز کارگردان نمایش نامه مصاحبه هستم.

 

چقدر به کارگردانی علاقه دارید؟

به دلیل اینکه رشته اصلی من کارگردانی هست به طبع در حوزه کارگردانی فعالیت دارم اما علاقمندی من بیشتر به بازیگری سریال و سینما در مقابل دوربین است و هم اکنون به سیمرغ هم فکر میکنم.

 

دیگر آثار خود را از بخش کارگردانی معرفی نمایید :

نمایش های دیگری در در بخش کارگردانی من هست مانند : دیگه من را صدا نزن مادر، من گربه بابا پانتن را نکشتم، نمایش زن و نمایش معراج رضوی از کارهای من می باشد.

 

در حاضر مشغول بازی در کدام کار پروژه سینمایی یا تلوزیونی هستید؟

 در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی طلاق، به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هستم  که این سریال در نیمه راه قرار دارد و خودش را برای آنتن ۱۴۰۰ آماده می‌کند و با بازیگرانی همچون مجید واشقانی و پیام دهکردی هم بازی هستم.

 

به غیر از بازیگری حوزه دیگری هست که در آن تخصص داشته باشید یا به آن علاقه مند باشید؟

بله ،‌بیش از ۵ سال است که به طور حرفه ای کار سوار کاری و موتورسواری کراس را در پیست دنبال می کنم.

 

همچنین بخوانید :

حوریه مقدم: بسیاری از بازیگران از وضع مالی بدی رنج می برند!

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها