گریم عجیب پدرام شریفی/بازی شوهر کارگردان بازیگر معروف در این فیلم +عکس

کد خبر: 1107194

پیش تولید فیلم کوتاه «خون طاهر» به نویسندگى، کارگردانى و تهیه‌کنندگى امیر عباسى و محمد صفرزاده به تازگی آغاز شده و گروه با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی فیلمبرداری این فیلم را در تهران آغاز خواهند کرد.

گریم عجیب پدرام شریفی/بازی شوهر کارگردان بازیگر معروف در این فیلم +عکس

پارسینما/ پیش تولید فیلم کوتاه «خون طاهر» به نویسندگى، کارگردانى و تهیه‌کنندگى امیر عباسى و محمد صفرزاده به تازگی آغاز شده و گروه با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی فیلمبرداری این فیلم را در تهران آغاز خواهند کرد.

پدرام شریفى، علیرضا مهران، احسان محسنى و على پویاقاسمى و (با حضور) منوچهر هادى بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

پدرام شریفی

«خون طاهر» مضمونى اجتماعى دارد و گروه به جای خلاصه داستان این متن را به رسانه‌ها ارسال کرده‌اند: وقتى بدى بهترین حالت اینکه بدترین باشى.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارت هستند از: مدیر برنامه‌ریزى و سرپرست گروه کارگردانى: سعید غلامى، فیلمبردار: نعیم جعفرى، صدابردار: على گراکویى، طراح چهره‌پردازى: على بهرامى‌فر، طراح لباس: گلاره دربندى، طراح صحنه: حامد اصلانى، دستیار اول کارگردان: سوگل خوشقدم، منشى صحنه: سارا عبداللهى، عکاس: مهدى حیدرى‌قمى، فیلمبردار پشت صحنه: محمدرضا عبدلى، مدیر تولید: سیدمهدى نریمانى، جانشین تهیه: پیمان صفرزاده، مدیر تدارکات: على جعفرى.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها