آیا بهترین شرکت های طراحی لوگو برای برند و کسب و کارتان را می شناسید؟

کد خبر: 1117021
آیا بهترین شرکت های طراحی لوگو برای برند و کسب و کارتان را می شناسید؟

اینکه هدف شما یافتن بهترین شرکت طراحی لوگو یا بهترین طراح لوگو در ایران، برای کسب و کار و برندتان باشد، چندان تفاوتی ندارد، چرا که در هر دو مورد هدف دستیابی به یک طرح منحصر به فرد، خلاقانه، خاص و ماندگار خواهد بود که بتواند به معرفی برند و کسب و کارتان به مخاطبان آنگونه که انتظار دارید، بپردازد. هدف ما از نگارش این مقاله، ارائه توضیحاتی در رابطه با چندین شرکت طراحی لوگو، استودیو و همچنین تعدادی از طراحان لوگوی مجرب در ایران می باشد.

آیا بهترین شرکت های طراحی لوگو برای برند و کسب و کارتان را می شناسید؟

معرفی استودیو طراحی لوگوی ترنج

ترنج لوگو یا همان استودیو طراحی لوگوی ترنج، در حوزه طراحی لوگو و لوگوتایپ، طراحی ست اداری و برندسازی و نشان تجاری، طراحی هویت بصری برند، بیلبورد، تبلیغات و سایر موارد گرافیکی، بالغ بر 10 سال است که به فعالیت حرفه ای مشغول است و از تیم های خلاقانه ای تشکیل شده که تمام تمرکز خود را به شکلی خاص بر روی طراحی نشان قرار داده اند. و همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده، این شرکت موفق به تکمیل بالغ بر 800 پروژه طراحی لوگو در ایران و خیلی از کشورهای جهان همچون اسپانیا، آمریکا، استرالیا، کانادا، عراق، کویت، بحرین، امارات و انگلستان شده است و در حال حاضر نیز قادر به ارائه طراحی خاص و مبتکرانه ای برای لوگو و نشان تجاری برند و کسب و کار شما خواهد بود. خانم مهکام امیرفخری که در انجمن طراحان گرافیک ایران، به عنوان عضو رسمی شناخته می شود، طراحی لوگوی این مجموعه را بر عهده دارد. اگر می خواهید نمونه کارهای طراحی لوگوی ترنج را مشاهده نمایید، به سراغ آدرس سایت این مجموعه بروید.

علاوه بر آن، شما می توانید با مراجعه به آدرس @Toranjlogo با نمونه کارهای این مجموعه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز بیشتر آشنا شوید. نمونه کارهای شرکت ترنج لوگو که مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند عبارتند از: طراحی لوگوتایپ بیمارستان فوق تخصصی سوم شعبان، طراحی آرمرستوران ایتالیایی رناتو، طراحی نشان شرکت تجاری شرق و غرب در کویت، طراحی لوگوی برند سایتی شو، طراحی نشان تجاری فرش آراکو، طراحی لوگوی تجاری شرکت زنده رود اسپادانا، طراحی نشان سالن زیبایی پروا، طراحی آرم اپلیکیشن ویزیتور کالا، طراحی نشان تجاری برند جیمزل، طراحی آرمشرکت ساختمانی دلوکس بیلدرز در کانادا و طراحی نشان تجاری نمایشگاه خودروی اسکوپ در بحرین.

211


معرفی استودیو طراحی لوگوی ترنج


ابوذر محمدی از طراحان لوگوی حرفه ای و مجرب کشورمان

فعالیت خیلی از طراحان مجرب و حرفه ای کشورمان به شکل شرکتی یا تیمی نبوده و شکل گیری کلیه فعالیت های حرفه ای شان بر اساس پرسونال برندشان صورت می گیرد و به شکل مستقل مشغول به فعالیت هستند. آقای ابوذر محمدی را می توان یکی از این طراحان مبتکر، مجرب و کاربلدی دانست که دارای سابقه ای چندین ساله در این حوزه می باشد و لوگوی کیوان، سرو ، پیکولا و پروکسین از آثار زیبای این هنرمند می باشد که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

212


ابوذر محمدی از طراحان لوگوی حرفه ای و مجرب کشورمان


استاد قباد شیوا یکی دیگر از گرافیست ها و طراحان با تجربه

استاد قباد شیوا با تقریباً هشتاد سال سن، از گرافیست ها و طراحان مجرب و حرفه ای کشورمان محسوب می شود که همچنان نیز به کار طراحی با قدرت و خلاقیت بی نظیری مشغول است و از وی می توان به عنوان یکی از اساتید درجه یک و ماندگار در حوزه طراحی گرافیک نام برد. آثار معروف این استاد عبارتند از: طراحی نشان نشر پرواز در سال 1368، طراحی نشان انتشارات سروش در سال 1350، طراحی نشان شرکت ساختمانی ساراتل در سال 1355و طراحی لوگوی شرکت تجاری ویستا در سال 1374.

آشنایی با مجموعه طراحی المان دیزاین

از دیگر تیم های طراحی نشان و لوگو در ایران که مشغول به فعالیت حرفه ای در این زمینه است، می توان به گروه طراحی المان دیزاین اشاره کرد که سرپرستی این مجموعه بر عهده المان تقی دوست و مریم امجدنیا می باشد. طراحی نشان باشگاه بدنسازی ثروت، طراحی لوگوی تهیه غذای کودک ماماسا، طراحی آرم آرت استودیوی تکوک و همچنین طراحی نشان تجاری نیمکت، از آثار خوب و ماندگار این تیم محسوب می شود.

مسعود نجابتی از دیگر اساتید مجرب و کاربلد حوزه طراحی لوگو

استاد مسعود نجابتی به صورت جدی و حرفه ای در حوزه طراحی لوگوتایپ، نشان، پوستر و موارد گرافیکی دیگر به عنوان طراح و مدیر هنری مشغول به فعالیت است. وی که متولد سال 1346 است، تمرکز وی بیشتر بر کارهای گرافیکی آیینی، مذهبی و سنتی می باشد.

طراحی لوگوی کتابستان معرفت، طراحی لوگوتایپ نگارخانه شهید آوینی، طراحی نشان نشر پیام دوستی، طراحی لوگوی مسجد جمکران و مؤسسه اوج، طراحی نشان وب سایت راسخون، طراحی آرم شبکه کتاب و همچنین طراحی جلد کتاب نقش جهان از آثار مشهور این هنرمند کشورمان می باشد. علاوه بر آن، مسعود نجابتی به فعالیت هایی در حوزه طراحی فونت نیز پرداخته که فونت پرشیا در سال 1379 را می توان از جمله این فعالیت ها دانست. همچنین ایشان در دانشگاه ها، هنرستان ها و مراکز آموزش عالی از سال 1375 تاکنون، به تدریس مشغول هستند.

شایان ذکر است که کشور ما مملو از طراحان با استعداد و خلاقی می باشد که نمی توانیم در این مقاله به همه آنها اشاره کنیم و امکان گنجاندن اسامی همه افراد شناخته شده و همچنین شرکت های طراحی لوگو و گرافیک در ایران و تهران در یک لیست وجود ندارد. ولی تمام تلاش خود را جهت معرفی تعدادی از این شرکت ها و همچنین افرادی که به فعالیت حرفه ای در این زمینه مشغولند، به کار گرفته ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها